Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- سرپرست شبکه دامپزشکی کرمانشاه از برخورد با کشتار غیرمجاز دام در خیابان «الهیه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر صیاد غلامی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام یک مورد کشتار غیرمجاز دام واقع در شهرک الهیه، افزود: با اکیپ مبارزه با کشتار غیر مجاز دام این شبکه عازم محل شدیم و با عاملین کشتار غیرمجاز  برخورد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این ماموریت تعداد چهار لاشه گوسفند و دو لاشه گاو ضبط که به شیوه بهداشتی معدوم شد.

وی کشتار غیرمجاز دام را عاملی برای تهدید سلامت مردم دانست واز آحاد مردم خواست که به منظور حفظ سلامت خود از خرید و مصرف گوشت کشتار خیابانی جدا خودداری کنند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم فراورده خام دامی مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و با عملی کردن پیام های بهداشتی دامپزشکی سلامت خود را تضمین کنند.

غلامی گفت: کشتار غیرمجاز دام تخلف است و همواره با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند