Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حسن یوسفی با بیان اینکه درج علامت استاندارد ، چاپ کد رهگيري و همچنين نصب هولوگرام استاندارد بر روي وسايل سنجش وزن و نازلهاي سوخت از موارد مورد تاکيد بازرسان اين اداره کل است افزود: شهروندان براي اطمينان از استاندارد واقعي کالا، کد رهگيري درج شده بر روي کالاها را از مسير سامانه10001517استعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همشهريان  مي توانند با تلفن1517 هرگونه شکايت و انتقادي از کالاهاي تحت پوشش استاندارد را به بازرسان اعلام کنند.

مدير روابط عمومي اداره کل استاندارد استان درج نکردن علامت استاندارد براي کالاهاي مشمول استاندارد اجباري را تخلف دانست و گفت: نام کالاهايي که مشمول استاندارد اجباري هستند، در تارنماي سازمان ملي استاندارد ثبت شده است.

يوسفي به بيش از4هزار بازرسي از مراکز خدماتي وفروشگاهي استان درطول سال96  اشاره کرد وافزود: در اين بازرسي ها بيش از1300فرآورده برای دریافت استاندارد اخطار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند.

به گزارش عصرایران، این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی شد.

فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و … بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • صدور ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • کشف لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری