Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@13:04:47 GMT

آزادي 30 زنداني جرائم غير عمد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۲۹۷۸

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از روابط عمومي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قم؛  حجت‌الاسلام و المسلمين سيد اسماعيل حسيني مقدم گفت: با عنايات الهي و از محل موقوفاتي با نيت کمک به زندانيان، بدهي 300 ميليون توماني 30 نفر از زندانيان استان قم پرداخت و در آستانه شب عيد، اين افراد آزاد شدند.

وي افزود: براي اين منظور مبلغ 150 ميليون تومان از محل درآمد موقوفات مربوطه براي پرداخت 300 ميليون تومان بدهي اين افراد هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم با بيان اينکه پيش از پرداخت بدهي، جلسات مختلفي با حضور طلبکاران برگزار شده بود گفت: با تشکيل گروه مددکاري و گفت‌ و گو با اين افراد، تصميم بر اين شد که بخشي از بدهي را طلبکاران بخشيده و مابقي را اداره کل اوقاف و امور خيريه پرداخت کند.

وي ادامه داد: طلبکاران اين افراد همکاري خوبي با اوقاف داشتند و به طور ميانگين 30 تا 80 درصد مبالغ بدهي‌ها بخشيده شد به اين ترتيب با 150 ميليون تومان اعتبار، بدهي 300 ميليوني اين 30 نفر تسويه شد.

حسيني مقدم گفت: نکته جالب در مورد افراد زنداني آزاد شده اين بود که هيچ يک از آنها تا لحظه آزادي از اين اقدام خبر نداشتند و ناگهان از آن مطلع شدند.

وي با بيان اينکه اتفاقات بسيار زيبايي را در اين قضيه شاهد بوديم افزود: از جمله اينکه دو برادر زنداني بعد از 4 سال به واسطه اين اقدام آزاد شدند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی