Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:36:41 GMT

کاخ سفید اطمینان داد ترامپ اخراج مولر را در نظر ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۰۹۶

کاخ سفید اطمینان داد ترامپ اخراج مولر را در نظر ندارد

پس از این که رییس جمهور آمریکا از تحقیقات فدرال در خصوص روابط میان کمپین انتخابی‌اش و مداخله روسیه در انتخابات انتقاد کرد، کاخ سفید برای ازبین بردن گمانه زنی‌ها تاکید کرد که رییس جمهور آمریکا اخراج بازرس ویژه تحقیقات فدرال را در نظر ندارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از پایگاه هیل ، تای کوب، وکیل دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای گفت‌: در واکنش به گمانه زنی‌های رسانه‌ها و سوالات مرتبط پرسیده شده از دولت، کاخ سفید بار دیگر تاکید می‌کند که رییس جمهور   اخراج رابرت مولر، بازرس ویژه‌ پرونده روابط میان کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه را در نظر ندارد و در رابطه با آن صحبتی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ اخیرا بر خلاف توصیه وکلایش برای نخستین بار در توییت‌هایش به نام "مولر" اشاره کرد.

پس از این که وکیل شخصی ترامپ از رود روزنستاین ، معاون دادستان کل آمریکا درخواست کرد تا به تحقیقات مولر پایان دهد، انتقادات ترامپ از مولر و این تحقیقات فدرال از روز شنبه آغاز شد.

ترامپ در توئیتی نوشت: تحقیقات مولر از ابتدا نباید آغاز می‌شد، چرا که هیچ توطئه و هیچ جرمی وجود نداشت. این تحقیقات بر مبنای فعالیت‌های جعلی و یک پرونده ساختگی که هزینه آن را هیلاری کلیتون کج و کوله و کمیته‌ ملی دموکرات‌ها پرداخت کرده‌اند، قرار دارد و از این تحقیقات به طور نامناسب در دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی برای نظارت بر کمپین من استفاده شده است. شکار جادوگر!

وی در توئیتی دیگر افزود: چرا تیم مولر متشکل است از ۱۳ دموکرات تندرو که طرفداران پر و پا قرص هیلاری کلینتون کج و کوله  هستند و هیچ جمهوری خواهی در بین آنها حضور ندارد؟ اخیرا یک دموکرات دیگر نیز به آنها ‌اضافه شد. آیا به نظرتان این عادلانه است ؟ و هنوز هیچ توطئه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند