Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@03:08:35 GMT

آتش‌سوزی طبیعی با نابودی ۷۰ ساختمان استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۲۶۵

آتش‌سوزی طبیعی با نابودی ۷۰ ساختمان استرالیا

دولت استرالیا به مردم هشدار داده برای یک فصل خطرناک آتش سوزی آماده شوند چون زمستان گذشته یکی از خشک‌ترین‌ زمستان‌ها در تاریخ استرالیا بود.

آتش سوزی طبیعی ۷۰ بنا را در یک شهر استرالیا ویران کرد.

مقام‌ها می گویند بیش از ۷۰ خانه و بنای دیگر در آتش سوزی طبیعی در شهری ساحلی در استرالیا از بین رفته است.

این آتش سوزی که به سرعت حرکت می کند روز یکشنبه شهر تاترا در «نیو سات ولز» را ویران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌ها گفتند که مردم محل به شهری در همسایگی منتقل شده‌اند و کسی مفقود نیست.

پیشتر آتش سوزی جداگانه‌ای در ویکتوریا هجده ملک را تخریب کرد. مقام‌ها این آتش سوزی‌های طبیعی را بدترین در تابستان امسال توصیف می‌کنند.

در تاترا واقع در ۴۵۰ کیلومتری جنوب سیدنی، ۴ نفر به دلیل استنشاق دود و یک مامور آتش نشانی به دلیل جراحات تحت معالجه قرار گرفتند.

گفته می‌شود که بسیاری از ساکنان این شهر روز یکشنبه با پای پیاده از کنار ساحل خود را از آنجا دور کردند. دمای هوا در این روز به ۳۸ درجه سانتیگراد (۱۰۱ فارنهایت) رسید.

این شهر حدود ۱۶۰۰ سکنه دارد و به گفته شاهدان بیشتر مردم مجبور شدند به سرعت بدون داشتن وقت کافی برای جمع آوری وسایل ارزشمند آنجا را ترک کنند.

اداره آتش نشانی «نیو سات ولز» دوشنبه گفت که آتش سوزی پس از سوزاندن هزار هکتار هنوز مهار نشده است.

راب راجرز از مقام‌های این منطقه به «ای بی سی» کانادا گفت: این آتش مسیری بیش از ۷ کیلومتر را طی کرد و به این خانه‌ها رسید برای همین ناحیه‌ای که باید مهار کنیم عظیم است.

به گفته او شرایط آب و هوایی در روز دوشنبه برای مهار آتش بهتر خواهد بود.

دولت استرالیا در ماه سپتامبر به مردم هشدار داده بود برای یک فصل خطرناک آتش سوزی آماده شوند چون زمستان گذشته در این کشور یکی از خشک‌ترین‌ها در تاریخ ثبت رکوردها بود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان