Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: در آستانه سال نو 150مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

ضیاء رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به هر یک از این افراد 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه و در مجموع سه میلیارد ریال در هفته جاری به این افراد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر این امسال یک هزار و 70 مورد دیگر کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی زیر پوشش پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 802 نوعروس مددجوی زیر پوشش با حمایت این نهاد راهی خانه بخت شدند، تاکید کرد: اکنونهیچ مددجوی پشت نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه قرار ندارد.
رضایی یادآور شد: به منظور کمک به تحکیم خانواده های زیر پوشش، نوعروسان مددجوی زیر پوشش در برنامه های مختلف آموزشی این نهاد شرکت کردند.
وی تامین جهیزیه را یکی از مهمترین خدمات این نهاد به جامعه هدف دانست و گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد تاکنون در مجموع حدود 50 هزار نوعروس مددجوی زیر پوشش در این استان با حمایت امداد راهی خانه بخت شده اند.
مدیرکل کمیته امداد ایلام درصد طلاق بین مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد را در مقایسه با مجموع نرخ استانی پایین تر دانست و افزود: این نهاد علاوه بر آموزش های پیش از ازدواج به زوج های جوان، گواهینامه آموزشی نیز برای آنان صادر می کند.
به گزارش ایرنا، اکنون 22 هزار خانوار در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند و زیر پوشش این نهاد هستند.
/60347171

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد جهيزيه نوعروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر

چندثانیه نوشت: عکسی از یک بنر درباره نحوه پوشش دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

بنر در ورودی دانشگاه تربیت مدرس در تهران نصب شده است.

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام