Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مهران نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برهمین اساس شامگاه یکشنبه در جمع بندی نهایی فعالیت دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در زمینه خدمات فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، اداره کل آموزش و پرورش استان برای چهارمین سال متوالی برتر شناخته شد.
وی با اشاره به اینکه در طرح غنی سازی اوقات فراغت سال96 بیش از 85 هزار دانش آموز درپایگاه های تابستانی شرکت کردند، اظهار کرد: دانش آموزان ازخدمات آموزشی، فرهنگی، تفریحی، اردویی، ورزشی و تربیتی پایگاه‌های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران نیا گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در البرز 414 پایگاه تابستانی در سطح استان البرز فعال شد.
وی ادامه داد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 96 در البرز متناسب با امکانات موجود آموزش‌ و پرورش و ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها تدوین و به اجرا درآمد.
مهران نیا اجرای کیفی برنامه‌ها، تنوع فعالیت ها ، ترویج فرهنگ کار آفرینی، مهارت‌آموزی ، آموزش مهارت‌های زندگی، خلاقیت پروری، شناسایی دانش‌آموزان با استعداد و خلاق، تقویت بنیه معنوی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی ، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به زبان ساده در بین دانش‌آموزان را از جمله شاخص‌های کاری پایگاه‌های تابستانی در استان البرز ذکر کرد.
وی گفت: در پایگاه‌های تابستانی آموزش‌ و پرورش البرز کلاس‌های مختلفی از جمله علوم قرآنی ، آموزشی، ورزشی، فنی‌وحرفه‌ای ، فرهنگی و هنری، هوش‌مصنوعی، سازه‌ها، صنایع‌دستی، فضای‌مجازی،مهارت‌های کشاورزی و فنی‌وحرفه‌ای، رایانه ، محاسبات ذهنی ، موسیقی ، طرح هجرت، اردوهای زیارتی و سیاحتی با مشارکت مربیان با تجربه برگزار شد.
این مسئول بیان داشت : در کنار فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی ، گسترش برنامه های فرهنگی قرآنی در طول سال تحصیلی گذشته و جاری در مدارس استان محور دیگر ازریابی خدمات آموزش و پرورش البرز بوده است.
همچنین آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر البرز در طرح غنی سازی اوقات فراغت 96 شامگاه یکشنبه در کاخ تاریخی مروارید کرج برگزار شد.
استان البرز دارای 460 هزار دانش آموز و 2 هزار و 442 مدرسه است.
2819 / 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اداره کل آموزش و پرورش استان ترویج فرهنگ شاخص فعالیت های فرهنگی مهارت های زندگی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند