Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی احمدی، مشاور وزیر و سرپرست روابط عمومی وارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی ها به مثابه ویترین فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها محسوب می‌شوند، بر سرلوحه قرار دادن نوآوری در انجام امور کارها و فعالیت های این وزارتخانه تاکید کرد.

ایران آنلاین / محمدمهدی احمدی در دیدار با کارکنان و اعضای مرکز روابط عمومی این وزارتخانه اظهار کرد: روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید فعالیت ها و عملکرد خود را برای تنویر افکار عمومی به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه به عنوان ویترین بیرونی باید منعکس‌کننده برنامه‌های وزارتخانه و حوزه وزارتی به عنوان ویترین داخلی به انجام وظایف خود بپردازد. مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در بخش دیگری از سخنان خود بر دقت، سرعت و صحت در انجام فعالیت‌های خبری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.
احمدی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد، بنابراین می‌توان با شناسایی استعدادهای افراد خبره و کارشناسان حوزه به تقویت این بخش پرداخت. در این دیدار شماری از کارکنان و اعضای حاضر نیز به بیان مسائل مختلف پرداختند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است

علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز  است و نسبت به قانونی که  پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان  مصرف سوخت ،بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها  و براساس بار است و با توجه به آنکه  مقرر شده است  ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»