Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@19:33:52 GMT

قیمت آرایشگاه‌ها هیچگونه افزایشی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۵۰۸

قیمت آرایشگاه‌ها هیچگونه افزایشی ندارد

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تاکید دارد تا پایان فروردین سال آینده قطعا شاهد هیچگونه افزایشی در قیمت آرایشگاه‌های مردانه نخواهیم بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، آخرین روزهای اسفند ماه را می‌توان پرکارترین روزهای آرایشگران زنانه و مردانه دانست. موضوعی که امکانی ایجاد می‌کند تا فعالان این صنف بخواهند در اعمال قیمت شرایط ویژه‌ای لحاظ کرده یا دستمزد بیشتری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طبق قوانین موجود صنفی مدتی است قیمت‌گذاری از اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی واگذار شده و بر این اساس هر واحد می‌تواند بر اساس خدماتی که ارائه می‌کند قیمت متفاوتی اعمال کند.

حال نیز گذری به آرایشگاه‌ها گویای آن است که در موارد بسیار این افراد قیمت‌های خود را برای نوروز تغییر داده‌اند. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که در ماه‌های گذشته رئیس اتاق اصناف به کرات به این نکته تاکید کرده که تا پایان فروردین ماه سال آتی هیچ‌یک از واحدهای صنفی مجاز به افزایش قیمت نیستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره وضعیت دستمزد واحدهای این صنف در ایام منتهی به نوروز گفت: در ایام نزدیک به عید نوروز همکاران ما با همان نرخ‌نامه‌های قبلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و بر اساس منطقه، درجه کیفی آرایشگاه و مواردی از این دست قیمت‌های خود را تعیین می‌کنند و ما بر این قیمت‌ها نظارت خواهیم کرد تا به عنوان مثال شاهد این نباشیم که یک آرایشگاه درجه سه قیمت‌های خود را مطابق با یک واحد ممتاز تعیین کند.

مصطفی گواهی همچنین متذکر شد: کف قیمت اعلام شده برای کوتاهی موی آقایان ۱۲ هزار تومان و سقف آن ۲۵ هزار تومان تعیین شده است.

اما پیگیری‌های برای اطلاع از جزئیات فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و قیمت آنها به نتیجه خاصی نرسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آرایشگاه اتحادیه آرایشگران قیمت آرایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت‌های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی‌ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با تأکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار اظهار داشت: نظارت‌های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی‌ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رئیس جمهور، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهاد کشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه سازمان صمت و عرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستور کار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟