Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حشمت رستمی گفت : علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در آیین معنوی اعتکاف امسال به صورت اینترنتی در سامانه اعتکاف ثبت نام کنند.


رستمی افزود :  مردم استان می توانند با مراجعه به سامانه اعتکاف و انتخاب مسجد مورد نظر در شهرهای مختلف برای شرکت در این آیین معنوی اعلام آمادگی و ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه پارسال 86 مسجد استان پذیرای بیش از 6 هزار معتکف بود، تاکید کرد : با توجه به تقارن ایام اعتکاف امسال با تعطیلات نوروزی پیش بینی می شود تعداد معتکفان کاهش یابد.


به گفته رستمی ، همه ساله شماری از مساجد به دانشجویان اختصاص می یافت که با توجه به تعطیلی دانشگاه ها امسال این افراد حضور نخواهند داشت.

ایام البیض از سحرگاه 13 رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ه

 

آغاز زمان ثبت نام در مراسم اعتکاف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب کیانوش رستمی کشته شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از نیویورک پست، الکساندر پلیشنکو، وزنه‌بردار اوکراینی که سابقه حضور در المپیک را دارد در جنگ اوکراین و روسیه کشته شد.

به نقل از ایسنا پلیشنکو در دسته ۸۵ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو وزنه زد که در رده چهارم قرار گرفت. کیانوش رستمی، وزنه‌بردار ایرانی در این همین دسته قهرمان شد. آخرین مسابقه‌ای که او شرکت کرده بود قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ بود که توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

کمیته ملی المپیک اوکراین نیز کشته شدن این ورزشکار ۳۰ ساله را در جنگ با روسیه تایید کرد.

فدراسیون وزنه‌برداری اوکراین نیز نوشت: با ناراحتی فراوان اعلام می‌کنیم قلب استاد پرافتخار ورزش اوکراین و قهرمان دو دوره اروپا از کار افتاد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903986

دیگر خبرها

  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی