Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:17:04 GMT

آیین نوروز با جان ایران مسلمان عجین شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۶۲۰

آیین نوروز با جان ایران مسلمان عجین شده است

ساری - شهردار ساری با تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: آیین نوروز با جان ایرانی مسلمان عجین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تبریک مهدی عبوری شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز آمده است، بهار دوباره از راه می رسد؛ تو گویی خداوند هر بار به عمل به ما می آموزد که رستاخیز بزرگ چگونه است. آیین نوروز به جان ایرانی مسلمان با ذکر حوّل حالنا عجین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اسلامی به شکرانه آمدن عید جامه نو بر تن می نماید و اندیشه ای تازه چون عطر گل‌های بهاری بر ذهن می نشاند. در تمام طول سال های خدمتم بر مسند مدیریت شهری، همواره مساعی بر آن داشته ام که شهرم، ساری، جامه نو بر تن کند و اندیشه شهرم بر مدار توسعه و آرامش شهروندان برقرار باشد. زندگی با تمام غم ها و شادی هایش همچنان ادامه دارد و خوشا انسانی که از خود نام نیک برجای می گذارد.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز به همه شهروندان ساروی و همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و نیز اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری، امیدوارم که سال پیش‌ِرو برای سرزمینم ایران اسلامی و برای همه ایرانیان سالی پرخیر و برکت باشد.

همچنین، امیدوارم که همکاران خوبم در شهرداری مرکز استان، همچنان عزم جدی خود بر خدمت‌رسانی به شهروندان را بهتر و بیشتر از پیش ادامه دهند و برای این عزیزان و خانواده های محترمشان آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.

در پایان؛ ساروی‌های مهربان!  مردم دیار خوب‌ها و خوبی‌ها! آرزو دارم سال ۱۳۹۷ برای یکایک شما شهروندان سالی خوب، پرنشاط و سرشار از مهر و رحمت الهی باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد

آفتاب‌‌نیوز :

حتماً این ضرب المثل قدیمی را شنیده‌اید که می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. البته این مفهوم در گویش‌های مختلف ایران زمین مثال‌های مشابه و معادلی هم دارد که برخی از آن‌ها قابل نوشتن نیستند، اما معنای همه یکی است!

قدیمی‌ها می‌گفتند از همان شروع هر کار می‌توان پایانش را فهمید. از روی نوع انجام دادن یک کار هم روی توانایی افراد حدس و گمان داشتند، حالا به همین فوتبال و نحوه برگزاری لیگ خودمان نگاه کنید تا مشخص شود چقدر قدیمی‌ها درست می‌گفتند!

با انجام دربی اصفهان حالا همه تیم‌ها در عدد ۲۳ به عنوان تعداد بازی برابر شده‌اند و بعد از هفته‌های اولیه برای اولین بار می‌توانیم شمایل یک لیگ واقعی را در جدول ببینیم. در واقع بعد از دو هفته ابتدایی با فاصله ۲۱ هفته برای اولین بار لیگ به شکل کامل و استاندارد برگزار می‌شود، چرا که اولین بازی معوقه این فصل در هفته سوم میان استقلال خوزستان و تراکتور بود که بین تعداد بازی تیم‌ها فاصله انداخت.

یعنی در حقیقت بعد از پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای اولین بار تعداد بازی تیم‌ها در جدول لیگ برابر شده و این با توجه به استاندارد‌های جهانی معنای دقیق کلمه فاجعه است.

هفته سوم لیگ سه‌شنبه ۳۱ مرداد آغاز شد و تا پنجشنبه ۲ شهریور ۷ مسابقه برگزار شد. دیدار استقلال خوزستان و تراکتور به خاطر حضور تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در این هفته برگزار نشد و از همان جا به بعد سنت بازی معوقه هفته به هفته لیگ ما را آزار داد.

در بسیاری موارد تیم‌ها تهدید می‌کردند که ابتدا باید بازی‌های معوقه فلان تیم برگزار شود تا بعد حاضر به بازی با این تیم شوند، اما حتی بدون این تهدید هم هرگز نمی‌شد نظری کارشناسی پیرامون کیفیت و توان تیم‌ها و افراد داد چرا که تعداد بازی آن‌ها برابر نبود.

حالا و در آستانه هفته بیست و چهارم بعد از دو هفته ابتدایی لیگ، برای اولین بار هر ۸ مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌ها هر ۲۳ بازی خود را برگزار کرده‌اند و این نکته عجیب ما را به یاد ابتدای فصل می‌اندازد.

زمانی که قرار بود لیگ بیست و سوم ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه آغاز شود، اما هیچکس نفهمید که چرا یک هفته به تعویق افتاد تا سرانجام چهارشنبه ۱۸ مرداد و پنجشنبه ۱۹ مرداد ۸ بازی هفته آغازین این فصل برگزار شود و این سنت به تعویق افتادن مسابقات تا همین امروز فوتبال ما را آزار داد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳