Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از این که رییس جمهور آمریکا از تحقیقات فدرال در خصوص روابط میان کمپین انتخابی‌اش و مداخله روسیه در انتخابات انتقاد کرد، کاخ سفید برای ازبین بردن گمانه زنی‌ها تاکید کرد که رییس جمهور آمریکا اخراج بازرس ویژه تحقیقات فدرال را در نظر ندارد.

ایران آنلاین /تای کوب، وکیل دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای گفت‌: در واکنش به گمانه زنی‌های رسانه‌ها و سوالات مرتبط پرسیده شده از دولت، کاخ سفید بار دیگر تاکید می‌کند که رییس جمهور   اخراج رابرت مولر، بازرس ویژه‌ پرونده روابط میان کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه را در نظر ندارد و در رابطه با آن صحبتی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ اخیرا بر خلاف توصیه وکلایش برای نخستین بار در توییت‌هایش به نام "مولر" اشاره کرد.

پس از این که وکیل شخصی ترامپ از رود روزنستاین ، معاون دادستان کل آمریکا درخواست کرد تا به تحقیقات مولر پایان دهد، انتقادات ترامپ از مولر و این تحقیقات فدرال از روز شنبه آغاز شد.

ترامپ در توئیتی نوشت: تحقیقات مولر از ابتدا نباید آغاز می‌شد، چرا که هیچ توطئه و هیچ جرمی وجود نداشت. این تحقیقات بر مبنای فعالیت‌های جعلی و یک پرونده ساختگی که هزینه آن را هیلاری کلیتون کج و کوله و کمیته‌ ملی دموکرات‌ها پرداخت کرده‌اند، قرار دارد و از این تحقیقات به طور نامناسب در دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی برای نظارت بر کمپین من استفاده شده است. شکار جادوگر!

وی در توئیتی دیگر افزود: چرا تیم مولر متشکل است از ۱۳ دموکرات تندرو که طرفداران پر و پا قرص هیلاری کلینتون کج و کوله  هستند و هیچ جمهوری خواهی در بین آنها حضور ندارد؟ اخیرا یک دموکرات دیگر نیز به آنها ‌اضافه شد. آیا به نظرتان این عادلانه است ؟ و هنوز هیچ توطئه‌ای وجود ندارد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ