Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس رنجکش عصر یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت و دیدار با خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: بطور جدی، نیازمند اعتماد سرمایه گذاران به سیستم اداری هستیم و در این مسیر، رسانه ها باید کمک کنند.
وی با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت های گیلان و فضاهایی که می تواند برای ایجاد آرامش و ثبات امنیت سرمایه گذاری مدنظر باشد، نقش رسانه ها را در این ارتباط مهم ارزیابی و اضافه کرد: در بسیاری از حوزه های توسعه ای، دچار غفلت برنامه ریزی هستیم و نتوانسته ایم از ظرفیت های استان بطور شایسته و بایسته بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار آستارا، این شهرستان مرزی را مینیاتوری از فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد، عنوان و خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت های گیلان و کشور، در آستارا نیز وجود دارد و باید به این شهرستان و پتانسیل های آن، به طور شایسته نگریست.
رنجکش با تأکید بر اینکه نیازمند نگرشی جدید متناسب با شناخت ظرفیت های موجود و ایجاد بستر سرمایه گذاری هستیم، گفت: امروز دیگر نگاه سنتی گذشته در حوزه تجارت، جوابگو نیست و نیازمند ظرفیت سازی ها در بحث صنایع تبدیلی در آستارا هستیم.
وی با اشاره به وجود سه گمرک، ارتباط مرزی و نیز ارتباط ریلی در آستارا، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت صنایع تبدیلی تاکید و خاطرنشان کرد: بسیاری از محصولات ما به صورت خام از طریق مرزهای آستارا خارج و با برندهای کشورهای دیگر و بسته بندی آنها ، به بازارهای مصرف عرضه می شود حال اینکه در صورت استفاده از ظرفیت صنایع تبدیلی در حوزه های مختلف بویژه کشاورزی، هم در حوزه صادرات ملی و هم در حوزه اشتغال آفرینی برگ برنده در اختیار ما خواهد بود.
رنجکش افزود: نیازمند سرمایه گذارانی هستیم که در حوزه خدمات تجاری، حضوری موثر داشته باشند چراکه در سایه این مهم، خدمات گردشگری رونق یافته و بوم گردی نیز تقویت می شود.
وی در توضیح رویکردهای فرمانداری آستارا در دوره مدیریتی جدید گفت: اکنون سرمایه گذاران بدون واسطه وارد فرمانداری می شوند و با اعتماد کامل به سیستم اداری شهرستان ورود می کنند؛ ما نیز در تلاش هستیم موانع را از پیش پای سرمایه گذاران برداریم.
فرماندار آستارا همچنین به وجود چالش هایی در بخش های عمرانی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: یکی از این چالش ها ، مشکل تامین آب شرب و کشاورزی منطقه است و بر این اساس امسال احداث سد بزرگ لاستیکی را در رودخانه ملاهادی شروع کردیم که تاکنون حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاش هستیم تا پایان سال 97 ، آبگیری شود.
به گفته رنجکش، در این صورت، تا 70 درصد مشکل تامین آب شهرستان آستارا برطرف خواهد شد ضمن اینکه در منطقه لوندویل هم در حال انجام برنامه ریزی هایی هستیم و احداث یک سد دیگر را پیش بینی کرده اپم.
وی با اشاره به احیای فضاهای گردشگری در آستارا ، هموارسازی راه دسترسی به آبشار لاتون با 300 میلیون تومان اعتبار را بعنوان گام اول ذکر و اضافه کرد: دریاچه استیل را نیز احیاء کرده ایم و با همکاری شهرداری، احیای پارک بی بی یانلو را انجام داده ایم که نوروز امسال به بهره برداری می رسد.
فرماندار آستارا به ظرفیت سواحل این شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی سواحل را نیز مدنظر داریم؛ ساحل سفیر امید آستارا یکی از طرح های الگویی است که استاندار گیلان مطرح کرده و این طرح، تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: احیای دروازه ورودی شهرستان نیز مورد توجه بوده و فعالیت های اجرایی آن در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول را خردادماه اجرایی می کنیم.
رنجکش با اشاره به ضرورت بهره گیری درست و اصولی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، این مهم را نیز در دستور کار فرمانداری آستارا دانست و گفت: تا زمان حاضر پنج سمن مجوز خود را از اداره ورزش و جوانان و 2 سمن از فرمانداری گرفته اند و بین شش تا هفت سمن نیز در حال دریافت مجوز هستند.
وی با یادآوری مشکلات مسکن مهر آستارا ، آن را یکی از چالش های اجتماعی در شهرستان خواند و گفت: برنامه ریزی های خوبی برای رفع این مشکل انجام داده ایم و با اقداماتی که صورت گرفته، بتدریج مطالبات مردم باز می گردد.
فرماندار آستارا در خاتمه سخنانش، خبرگزاری جمهوری اسلامی را نبض تپنده حوزه جریان سازی کشور در مسیر تحقق اهداف توسعه عنوان و اضافه کرد: ایرنا تاکنون به طور یقین توانسته در راستای منافع ملی گام بردارد و کوشیده کار حرفه ای انجام دهد.
وی گفت: ایرنا در استان گیلان نیز خوب درخشیده و با وجود محدودیت ها در حوزه های منابع انسانی و مالی، در سایه مدیریتی توسعه گرا با نگاه به منافع ملی و استانی، خط سیر خوبی ترسیم کرده و در آن مسیر حرکت کرده است.
یونس رنجکش فرماندار آستارا در خاتمه این نشست، از بخش های مختلف خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت بازدید و با خبرنگاران و فعالان این رسانه گفت وگو کرد.
2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اداره ورزش و جوانان سرمایه گذاران شهرداری فرصت های سرمایه گذاری گردشگری موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج

فرماندار کرج از پیش بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

‌‌یحیی رمضانی فرماندار کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج ‌اظهار داشت: برای کاهش مشکلاتی که در سال‌های گذشته در حوزه انتخابیه کرج وجود داشت، فرمانداری این شهرستان اقدام به تشکیل 14 ستاد مشابه انتخابات کرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در دوره‌های قبلی انتخابات، تمامی تجهیزات و امکانات رأی‌گیری از طریق یک مرکز در شهر کرج، انجام می‌شد، نیازمند خلاقیتی در این زمینه بودیم تا مشکلاتی که در این بخش بود را برطرف کنیم.

‌رمضانی گفت: همچنین گستردگی شهرستان کرج در این بخش هم مان‌بر و هم هزینه‌بر شده بود و لذا می‌بایست خلاقیتی را در برگزاری انتخابات ایجاد کرد.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل با هماهنگی و نظارت کامل هیئت‌های نظارت و بازرسی در شهرستان اقدام به ایجاد 14 ساختار و 14 ستاد انتخابات مشابه کردیم  که هرکدام بتوانند پاسخگوی نیازهای برگزار کنندگان انتخابات در 14 منطقه شهرستان کرج باشند.

فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این اقدامات و همچنین حمایت‌های استاندار البرز، ستاد انتخابات البرز و سایر عوامل از جمله هیئت‌های نظارت‌، بازرسی و اجرایی سبب شد تا حوزه انتخابیه کرج بالاترین مشارکت را در بین استان‌های کشور داشته باشد.

وی افزود: استان البرز در این دوره بیش از 8.30 درصد مشارکت داشته است.

نتایج انتخابات 1402 مجلس در استان البرز 30 درصد از واجدید شرایط در استان البرز در انتخابات شرکت کردند

 ‌رمضانی فرماندار کرج، در ادامه به آمادگی کامل حوزه انتخابیه شهرستان کرج برای برگزاری دور دوم انتخابات اشاره کرد‌ و اظهار داشت: از عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرج می‌خواهم که در دور دوم نیز منت را تمام کرده و تلاش کنند که در دور دوم نیز با مشارکت حداکثری انتخابات برگزار شده و در تاریخ این شهرستان ثبت شود.

وی افزود: تحقق این کار این است که تیم اجرایی با انگیزه با‌صلابت به موقع آموزش‌دیده پر انرژِی در قالب همان انتخابات 14 محله محوری که در دور گذشته فعالیت می‌کردند، کار را انجام دهند.

‌فرماندار شهرستان کرج‌ با اشاره به ماده 13 قانون انتخابات اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی طبق ماده 13 قانونا و شرعا بایستی حمایت‌های مالی و مادی از ستاد انتخابات را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است