Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:54:28 GMT

۱۷ کشته به دنبال وقوع طوفان استوایی در ماداگاسکار

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۸۴۷

۱۷ کشته به دنبال وقوع طوفان استوایی در ماداگاسکار

حوادث رکنا: براساس بیانیه‌ای رسمی که روز یکشنبه در ماداگاسکار منتشر شد، بر اثر طوفان استوایی شدیدی در این کشور دست کم ۱۷ نفر کشته شدند.

براساس انتشار بیانیه‌ای رسمی روز یکشنبه در ماداگاسکار، بر اثر وقوع طوفان استوایی شدید در این کشور دست کم ۱۷ نفر کشته و به ۱۵ هزار نفر نیز آسیب‌هایی وارد شده است.

دفتر ملی مدیریت خطرات و فجایع ماداگاسکار همچنین در بیانیه‌ای از وقوع طوفان استوایی شدید الیاکیم ۱۶ مارس ۲۰۱۸ شبه جزیره ماسوالا در شمال شرق ماداگاسکار ، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع اعلام کرد سپس طوفان در طول ساحل شرقی جزیره در جهت جنوب تغییر مسیر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث ماداگاسکار کشته ۱۷ نفر حوادث ماداگاسکار بیانیه وقوع طوفان سیل در ماداگاسکار طوفان استوایی جزیره ماسوالا اخبار ماداگاسکار ایران روزنامه فیلم عکس دختر من دستگیر شد زن مرد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید

به گزارش قدس آنلاین الحیه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه ماهواره ای الاقصی افزود: ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد و این عملیات راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست.

وی اضافه کرد: طوفان الاقصی ضربه‌ای پیش‌دستانه به دشمن قبل از حمله به غزه و آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف این نبرد بود.

الحیه گفت: مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد، در کنار این که مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

وی افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد و طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برد، همچنین که
حقیقت ارتش جنایتکار صهیونیستی در این نبرد آشکار شد
الحیه ادامه داد: ما به دنبال پایان جنگ هستیم اما رژیم اشغالگر این مسأله را نمی‌خواهد، بلکه نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست، چرا که اگر جنگ تمام شود وی به زندان می افتد.

وی گفت: نتانیاهو از ترس آینده سیاسی‌اش به دنبال راه انداختن جنگی منطقه‌ای است.

الحیه در ادامه افزود: آینده غزه را مردم این باریکه رقم می‌زنند و مقاومت با قدرت در همه مناطق نوار غزه با دشمن می‌جنگد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با وجود همه تلاش‌ها نتوانست نوار غزه را تحت کنترل بگیرد و خانواده‌های فلسطینی در غزه طرح‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

الحیه در پایان تأکید کرد: مقاومت قادر است تا مدت‌های طولانی به مبارزه با دشمن ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید