Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:46:36 GMT

علیرضا طلیسچی آهنگ معروف بوی عیدی را می خواند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۸۶۶

علیرضا طلیسچی آهنگ معروف بوی عیدی را می خواند

رکنا: علیرضا طلیسچی خواننده جوان کشورمان، تیتراژ برنامه نوروزی «بوی عیدی» را می‌خواند.

جنگ شادانه «بوی عیدی» در نوروز ۹۷ هر شب حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می‌رود.

احسان ارغوانی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی ، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون، در خصوص انتخاب مهمانان و خواننده برنامه «بوی عیدی» گفت: این برنامه با حضور مهمانانی چون ورزشکاران، هنرمندان، چهره‌های فرهنگی و برجسته کشوری از دوم تا ۱۳ فروردین ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیتراژ ابتدایی این برنامه با صدای خواننده جوان، علیرضا طلیسچی پخش می شود.

تهیه‌کننده برنامه عصرگاهی «امروز هنوز تمام نشده است»، در ادامه بیان کرد: اجرای این برنامه بر عهده پدرام کریمی است و همانند سال گذشته، هر شب یک مسابقه و رقابت دیدنی بین مهمانان خواهیم داشت. البته جنگ شبانه «بوی عیدی» نگاه کوتاهی به رویداد‌های سال ۹۶ خواهد داشت و دکور آن با همان سبک و سیاق گذشته خواهد بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران دکور عیدی جوان ورزشکاران خواننده ماه ایران روزنامه فیلم عکس دختر من دستگیر شد زن مرد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ