Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@19:29:19 GMT

برنامه ویژه الریان برای تقابل با استقلال در آزادی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۸۹۵

ساعت24-روزنامه قطری از استارت الریان برای دیدار برابر تیم فوتبال استقلال سخن به میان آورد و تاکید کرد که کسب تساوی در آزادی نتیجه خوبی برای تیم قطری خواهد بود.

الریان در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود. الریان قبل از دیدار برابر تیم فوتبال استقلال در لیگ ستارگان قطر به مصاف ام صلال رفت و با تساوی دو بر دو متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مایکل لادروپ در این دیدار با نتیجه‌ دو بر یک از حریف خود عقب افتادند اما در آخرین ثانیه ها موفق به گلزنی شدند و بازی را به تساوی کشاندند.

روزنامه الرای قطر نوشت که دیدار برابر ام صلال بازی تمرینی بسیار خوبی برابر الریان قبل از دیدار حساس برابر استقلال بود.

این روزنامه قطری در ادامه‌ گزارش خود نوشت که تساوی برابر استقلال در آزادی نتیجه‌ خوبی برای الریان خواهد بود و باعث می شود تا این تیم امیدهای خود برای صعود به دور بعد را زنده نگه دارد.

در این گروه استقلال با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. الریان هم با همین تعداد امتیاز در رده دوم است. تیم های العین و الهلال هم به ترتیب چهار و دو امتیاز دارند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • احتمال تقابل فوتسال ایران با ژاپن در فینالی زودرس
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس