Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:22:17 GMT

تشدید نظارت دامپزشکی بندر آستارا در نوروز ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۹۰۳

تشدید نظارت دامپزشکی بندر آستارا در نوروز ۹۷

خبرگزاری شبستان: رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا از تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی این شهرستان در عید نوروز ۹۷ خبر داد.

بهرام پورضرب، رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی آستارا به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی بندر آستارا از ۲۵ اسفند آغاز شده است، افزود: این طرح تا ۱۴ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

 

رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا تصریح کرد: در قالب این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی بندر آستارا در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر واحدهای توزیع و عرضه مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران‌ها، هتل‌ها، کبابی‌ها، چلوکبابی ها،قصابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی نظارت دقیق می‌کنند.

 

وی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست مواد خام تهیه شده را از مراکز مجاز خریداری کرده و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و تأییدیه دامپزشکی دقت کنند.
 

پورضرب با بیان اینکه اکیپ ثابت شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان در شرایط مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۸۳۷۶۹۵ و تلفن گویا ۱۵۱۲ به شبکه دامپزشکی بندر آستارا اطلاع دهند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام نوروز مجلس شیراز خطبه نماز جمعه نوروز ۹۷ نماز جمعه مراجع و علماء درس فقه مراجع مراجع نوروز نوروز ۹۷ شبکه دامپزشکی نظارت بهداشتی بندر آستارا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست

به گزارش قدس خراسان، حسین فرهیدزاده اظهار کرد: یک سری تغییرات در قیمت نهاده‌های تولید ممکن است، قیمت تمام شده کالاها را افزایش دهد، که از جمله آن‌ها افزایش نرخ دستمزد کارگران است که اخیرا رشد ۳۵ درصدی داشته یا نرخ حمل و نقل و مسائل ارزی که بر قیمت نهایی کالا تاثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: در صورت تغییر قیمت نهاده‌های تولید، موضوع افزایش قیمت کالا بررسی و مجوز آن صادر خواهد شد، در غیر این صورت هیچ افزایش قیمتی در کالاها پذیرفتنی نیست و بازرسان حوزه‌های مختلف نظارتی، این موضوع را با جدیت بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنند.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین این سازمان و اتاق اصناف ایران بسته شد، از سال گذشته ماموریت نظارت بر سطح عرضه برعهده اتاق های اصناف گذاشته شده، نظارت بر تولیدکنندگان صنعتی نیز برعهده سازمان‌های صمت استانی و نظارت بر واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی و دام و طیور نیز برعهده جهاد کشاورزی است.

فرهیدزاده با بیان اینکه تلاطم بازار عید نوروز و رمضان در سال جاری نسبت به قبل با وجود کمبود نیروی بازرس کمتر بود، اظهار کرد: نظارت ویژه بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان از ابتدای اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور از جمله خراسان رضوی آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت که این طرح در خراسان رضوی به دلیل سیاحتی و زیارتی بودن با شدت و جدیت بیشتری اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این مدت دستگاه‌های اجرایی مسئول نظارت بر بازار از تامین تا عرضه، همپوشانی مطلوبی در خراسان رضوی داشتند و تقسیم کار مناسبی هم بین آن‌ها انجام گرفته بود به طوری که منجر به انجام ۱۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی و تشکیل ۲ هزار و ۷۰۰ پرونده به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نسبت بازرسی‌ها به پرونده‌های تشکیل شده در خراسان رضوی نشان می‌دهد که نظارت‌های مربوط به طرح ویژه عید نوروز و ماه رمضان در همه حوزه‌ها کیفی بوده و اهداف مورد نظر تامین شده است.

معاون وزیر صمت در جریان سفر به استان خراسان رضوی از چند واحد تولیدی بازدید و مشکلات این واحدها را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران