Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@19:39:24 GMT

افزایش دما در روزهای پایانی سال

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۹۳۲


احد وظیفه در گفت‌وگویی، ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور طی روز جاری، اظهار کرد: تا بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ماه) با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور، همچنان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد به ویژه‌ در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، سیستان‌وبلوچستان ، شرق یزد برخی از نقاط کرمان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه‌ داد: امروز در برخی از نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.همچنین امروز در ارتفاعات شمال شرق و شرق بارش برف دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی با اشاره به این که خلیج فارس قبل از ظهر امروز مواج خواهد بود، گفت‌: از لحاظ دمایی تا روز چهارشنبه (اول فروردین ۹۷)  در غالب مناطق کشور روند افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: با گذر امواج کم دامنه تراز میانی، در روز چهارشنبه در ارتفاعات شمال غرب و غرب خزر و همچنین در روز پنجشنبه در برخی از نقاط شمال شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا (سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه) صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۳ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز چهارشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت که در برخی از ساعات افزایش ابر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در اولین روز فروردین ماه سال ۹۷ ، ۲۵ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (۵ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: بر پایه بررسی نقشه های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899080

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟