Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-16@17:46:28 GMT

کشیک نوروزی تعمیرکاران خودرو تا پایان تعطیلات

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۹۵۳

کشیک نوروزی تعمیرکاران خودرو تا پایان تعطیلات


رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو از برقراری کشیک تعمیرگاه های مجاز خودرو در تمام طول تعطیلات هر روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ در سراسر تهران خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، علیرضا نیک آئین ریس اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو در گفت وگو با رادیو درباره طرح کشیک نوروزی اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی که نیاز به تعمیر خودروهای خود دارند، طرح کشیک نوروزی تعمیرگاه های خودرو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسافرانی که قصد سفر دارند حتما ۲۴ ساعت قبل از سفر تعمیرات لازم روی خودرو انجام داده و آن را در داخل شهر محل اقامت خود تست کنند. از آنجایی که قطعات تقلبی خودرو در بازار زیاد و نحوه تشخیص آن از لوازم یدکی اصل بسیار سخت است، نیاز به تست شهری دارد تا کیفیت قطعه مشخص شود.

به گفته نیک آئین این طرح در ۱۲۰ واحد مجاز تحت پوشش اتحادیه در تمام نقاط تهران در ایام نوروز از ساعت ۸ تا ۱۸ به اجرا گذاشته خواهد شد. ضمن اینکه از ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی واحدهای منتخب اتحادیه به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو یادآور شد: در تمام این واحدها بنر کشیک نوروزی با لوگوی این اتحادیه نصب شده است. همچنین مرکز پیام اتحادیه به شماره تلفن ۷۷۶۴۶۰۶۰ در خدمت شهروندان تهرانی بوده و پرسنل اتحادیه تا ساعت ۱۶ هرروز در خدمت مسافران نوروزی هستند تا خودروهایی که نیاز به تعمیر دارند را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز راهنمایی کنند.

وی تأکید کرد: مسافران و شهروندان همچنین جهت اطلاع از لیست تعمیرکاران کشیک نوروزی به نشانی اینترنتی www.mechanic-tehran.com مراجعه کنند.

true برچسب ها : اتحادیه تعمیرکاران خودرو اصناف علیرضا نیک آئین true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در نوروز امسال هزار و ۵۲۱ خانواده شامل هفت هزار و ۶۲۰ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان اقامت کردند که این رقم در سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده با جمعیت هشت هزار و ۵۰۰ نفر بود.

وی ادامه داد: امسال در قالب ۱۰ پایگاه اسکان نوروزی و ‌۳۵ مدرسه با ۲۷۵ کلاس آماده سازی شده، میزبان مسافران نوروزی در استان بودیم.

اسماعیلی اظهار کرد: مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان به امکانات رفاهی مناسبی مجهز شد و تلاش کردیم تا شرایط مطلوبی برای خانواده ها فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۱۴۸ اتاق آماده سازی شده در سطح ویژه و ۱۳۷ مورد نیز در سطح الف بود.

اسماعیلی افزود: پذیرش مسافران از طریق سامانه متمرکز و به صورت اینترنتی از ۲۵ اسفند سال گذشته شروع و از ۲۸ اسفند نیز فرآیند پذیرش حضوری مسافران انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران