Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاشان گفت: تعداد زیادی مدرسه، حسینیه، سوله ورزشی و پارک شهرستان کاشان با بهترین امکانات برای استقرار مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان، سعید ابریشمی‌راد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تمدن کهن هفت هزار ساله کاشان و همچنین استقبال گردشگران نوروز شهرداری کاشان تمام توان خود را برای رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی به‌کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاشان اظهار داشت:  فعالیت‌های نوروزی شهرداری کاشان در قالب همکاری کمیته‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، اسکان و پذیرایی، خدمات شهری و رفاه عمومی و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آماده‌سازی اماکن اقامتی و تاریخی زیر پوشش شهرداری کاشان و تشکیل نشست‌ها با دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله عوامل موثر در اجرای هر چه بهتر تسهیلات به گردشگران داخلی و خارجی است.

شهردار کاشان به اقدام‌های مدون کمیته اسکان و پذیرایی برای تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در این کمیته به منظور رفاه هر چه بیشتر گردشگران و مسافران و جلوگیری از مشکلات احتمالی طرح‌هایی مصوب شده است.

وی از جمله اقدامات مصوب در این کمیته را ساماندهی خانه‌های استیجاری، خرید و توزیع چادرهای مسافرتی، اجرای طرح مکانیزاسیون اسکان گردشگران نوروزی و ساماندهی حسینیه‌ها، تکایا و زیارتگاه‌ها برای اسکان مسافران نوروزی عنوان کرد.

ابریشمی‌راد خاطر نشان کرد: افزایش خدمات شهری و رفاه عمومی، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری از دیگر اقدام های شهرداری کاشان برای رفاه حال گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد