Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:33:34 GMT

آذین‌بندی حرم رضوی با 200 هزار بوته و شاخه گل

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۴۰۴۹

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سیدخلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، تصریح کرد: همچون سال‏‌های گذشته با هماهنگی ناذران گل و گياه از سراسر كشور، در آستانه فرا رسيدن عيد نوروز حرم مطهر رضوی با استفاده از 200 هزار بوته و شاخه گل طبیعی و مصنوعی که بخش قابل توجه آن از طرف تولیدکنندگان گل و گیاه از سراسر کشور اهدا می‌شود، گل‌آرايی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تأکید کرد: بخش شمیم رضوان یا گل‌آرايي حوزه معاونت اماكن متبركه و امور زائران به خاطر ایجاد چشم‌اندازهای آرام‎بخش طبیعی برای زائران نوروزی از اواسط بهمن ماه پيگيري‌ها و هماهنگي هاي لازم را برای تدوين برنامه‌هاي گل آرايي ويژه به مناسبت ايام نوروز سال 1397 به عمل آورده است.
منبتی عنوان کرد: اقدامات اجرایي شامل تهيه بستر گل‌آرایی، احداث سازه داربستي، شن‌ريزی و ... و همچنین نصب المان‌های گل مصنوعی از 15 اسفندماه آغاز شده است و براساس پيگيري زمان ارسال گل‌هاي تقديمي و شرايط جوي تا 28 اسفند گل آرايي اماكن متبركه به انجام خواهد رسيد .
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در برنامه گل‌آرایی اماکن متبرکه به مناسبت نوروز مکان‌های مختلف حرم مطهر رضوی شامل دوربرگردان‌ها، مبادی ورودی، صحن‌ها، بست‌ها، آبنماها، سقاخانه و.. به طور ویژه تزئین و گل‌آرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قند و شکر در میادین تره بار

قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، طبق آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان

شکر فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۵ کیلوگرمی ۲۱۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرمی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • تفاوت بوته با درخت
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی