Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@07:07:53 GMT

برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۴۲۵۶

برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای آستارا

خبرگزاری شبستان: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا از برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام اصغر ابراهیمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا تغییر و تحول در طبیعت را جلوه‌ ای از قدرت بی‌پایان خداوند دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مراسم تحویل سال نو روز سه شنبه راس ساعت ۱۸:۳۰در گلزار شهدای آستارا برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مراسم تحویل سال نو در مزار شهدا برنامه‌هایی نظیر غبارروبی و قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با اشاره به اینکه لحضه تحویل سال نو ۱۹ و ۴۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه روز سه‌ شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، مقارن با ۲ رجب ۱۴۳۹ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی است، تصریح کرد: پس از تحویل سال نو بیانات رهبر معظم انقلاب پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مراسم تحویل سال نو در مزار شهدا سال‌هاست که در بندر آستارا برگزار می‌شود و در آن عموم مردم شهرستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه شهدا پایه‌گذار عزت و آبروی ایرانیان هستند، اظهارکرد: آسایش و امنیت امروزه کشور به برکت خون شهداست و ما باید راه آنان را با تمام توان ادامه دهیم تا به اسلام و انقلاب صدمه‌ای نرسد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است و اگر سال نو را از این زیارتگاه‌ها آغاز کنیم، سال پر برکتی را پیش رو خواهیم داشت.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز مجلس دولت استیضاح ایام نوروز آیت الله شاه آبادی خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری عید نوروز مسجد تحویل سال نو مزار شهدا بندر آستارا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا