Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@14:39:39 GMT

قتل هولناک دو برادر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۴۸۰۶

قتل هولناک دو برادر

ساعت 24-«خبر جنوب» نوشت: پرونده قتل دو برادر در شهرستان داراب وارد مرحله تازه ای شد.

چندی قبل مرد جوانی سوار بر خودروی خود در حال عبور از جادهای در حاشیه شهرستان داراب بود که چشمش به دو جسد در کنار جاده افتاد. مرد که وحشت کرده بود از ماشین پیاده شد و با دیدن رد خون و اجساد بیجان دو پسر جوان با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد مأموران پلیس همراه بازپرس دادسرای این شهر راهی محل حادثه شدند و تحقیقات برای کشف راز مرگ دو پسر جوان شروع شد.
متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت اصلی مرگ دو جوان را اصابت گلوله اعلام کردند و گفتند که حدود چند ساعت از زمان جنایت میگذرد. باتوجه به مدارکی که از جیبهای قربانیان بهدست آمد مشخص شد که آنها دو برادر هستند اما آنچه هنوز معلوم نبود، اینکه از سوی چه کسانی و با چه انگیزهای به قتل رسیدهاند. کارآگاهان در ادامه بررسیها موفق به کشف یک سرنخ در جیب یکی از مقتولان شدند.
براساس این فرضیه، مأموران حدس میزدند که دو برادر جوان صاحب ملکی بودهاند که عامل و یا عاملان جنایت به دلیل اختلاف نقشه قتل را عملی کردهاند. با این فرضیه بررسیها ادامه یافت و در ادامه تحقیقات خانواده مقتولان شناسایی شدند. در پرس و جو از آنها مشخص شد که این دو برادر با کسی دشمنی نداشتهاند. بنابراین حدس اولیه پلیس درباره اینکه جنایت از سوی یک آشنا رخ داده است قوت گرفت.در این مرحله تنها سرنخی که در دست بود یک کاغذ از قربانیان بود.
نقشه زیرکانه
کارآگاهان تحقیقات را آغاز کردند. این جست و جوها بعد از چند ساعت نتیجه داد و سرانجام مدرکی از قربانیان در نزدیکی یکی از محلات به دست آمد. ماموران در ادامه متوجه شدند که یکی از آشنایان قربانیان از زمان جنایت متواری شده است.
بنابراین ظن ماموران به او بیشتر شد و در چنین شرایطی بازپرس جنایی دستور بازداشت او را
صادر کرد. با گذشت چند روز از این جنایت هولناک، مرد جوان دستگیر شد اما در تمامی مراحل بازجویی مدعی شد که بیگناه است و نقشی در جنایت ندارد. سکوت مرد جوان چند روز ادامه داشت و این در حالی بود که هر روز سرنخهای بیشتر علیه او به دست میآمد. در نهایت مرد جوان که میدید انکار جنایت بیفایده است، لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک را فاش کرد.
این مرد گفت: من و قربانیان از مدت ها قبل بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف شدید داشتیم و هر بار سر همین موضوع باهم درگیر
می شدیم.
روز جنایت با قصد و نیت قبلی گوشهای کمین کرده و منتظر فرصت مناسبی بودم تا از آنها انتقام بگیرم. ساعت ها در انتظار آنها نشستم تا اینکه از محل جنایت عبور کردند.
مسافتی آنها را تعقیب کرده و سپس در یک موقعیت مناسب به سمت آنها شلیک کردم. با اعترافات این مرد، ماموران وی را به محل جنایت منتقل کردند و او در جریان بازسازی صحنه قتل شرح داد که چطور دو برادر جوان را به قتل رسانده است. با تکمیل تحقیقات این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!