Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@21:17:15 GMT

کشیک نوروزی تعمیرکاران خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۴۸۶۴

کشیک نوروزی تعمیرکاران خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی

ساعت24-رئیس اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو اعلام کرد: طرح کشیک نوروزی به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی که نیاز به تعمیرگاه خودرو دارند در نظر گرفته شده است.

علیرضا نیک آئین با اشاره به طرح کشیک نوروزی و اینکه کسانی که قصد سفر دارند حتما ۲۴ ساعت قبل از سفر تعمیرات لازم روی خودرو انجام دهند و خودرو را در داخل شهر تست کنند، گفت: متاسفانه اجناس تقلبی در بازار زیاد است و تشخیص آن هم بسیار سخت، پس نیاز به تست شهری دارد که کیفیت قطعه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح در ۱۲۰ واحد مجاز تحت پوشش اتحادیه در تمام نقاط تهران در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به اجرا گذاشته خواهد شد.

نیک آئین  با اعلام اینکه از ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی واحد های منتخب اتحادیه به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند گفت: در تمام این واحد ها بنر کشیک نوروزی با لوگوی اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران نصب شده است.

لیست تعمیرکاران کشیک نوروزی به نشانی اینترنتی www.mechanic-tehran.com است. جهت مشاهده لیست مربوطه اینجا کلیک کنید.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد