Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:03:01 GMT

آماده باش آتش نشانی ارومیه در ایام عید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۴۹۷۶

آماده باش آتش نشانی ارومیه در ایام عید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده باش کامل نیروها عملیاتی سازمان  از اول اسفند تا 15 فروردین خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ابراهیم شاد قوشچی، افزود: بدین منظور  تمامی ماشین آلات سازمان و همچنینسه دستگاه  موتور گشت سیار و تمام نیروهای سازمان آتش نشانی در سطح شهر در ایام نوروز مشغول به فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گشت های سیار در نقاط پر تردد شهر چون میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان سرداران، خیابان شهید بهشتی  مستقر خواهند شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری ارومیه اظهار کرد: توزیع بورشورهای توصیه های ایمنی در سطح شهر و استقرار ایستگاه های سیار آتش نشانی در وردی و خروجی های شهر را از برنامه های سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در ایام نوروز است.

وی افزود: همچنین جهت پیگیری از حوادث و فرهنگسازی در این خصوص، تعداد 16 هزار دانش آموز از ابتدای سال تا تاکنون آموزش های لازم  جهت پیشگیری از حوادث را گذرانده اند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امام خمینی انقلاب ایام عید موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز

 رضا طرفی سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی (اسکید مونتد) در خصوص اورهال و تعمیرات اساسی این واحد گفت: نظر به اینکه راهبری این واحد عملیاتی در سال ۱۴۰۲ به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل داده شد و با توجه به برنامه‌های کلان شرکت ملی نفت ایران برای برداشت هر چه بیشتر و افزایش تولید از میادین مشترک؛ بعد از تحویل‌گیری این تاسیسات از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های تعمیرات اساسی در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: این واحد تولیدی با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز، پنج سال در سرویس بوده و پیش از این تعمیرات اساسی بر روی آن انجام نشده است.

به گفته او بر همین اساس شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های خود را برای اصلاح، تعمیر، نگهداری و بازرسی مخازن موجود به منظور افزایش تولید و کارایی بهتر تجهیزات فرآیندی را آغاز کرد.

سرپرست واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد گفت: طی جلساتی مشترک در همه بخش‌ها الزامات مورد نیاز در نظر گرفته شد و بعد از صدور مجوز‌های قانونی و دستورالعمل‌های اجرایی و ایمنی از سوی مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان به پیمانکار، کار تعمیرات اساسی از ۱۹ فروردین ماه سال جاری با نظارت و مدیریت ما آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی بر روی پنج مخزن نفت شامل سه مرحله تفکیک‌گر و دو مرحله نمک‌گیر انجام شد، افزود: مراحل تمیز کاری و تعمیر با خارج کردن ۶۰۰ قطعه داخلی آغاز شد و مرحله بستن آنها طی روز‌های اخیر به پایان رسید.

طرفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و راه‌اندازی مجدد ردیف اول این واحد، گفت: قبل از راه‌اندازی مجدد تمامی برنامه‌های ایمنی، PSSR (بازبینی ایمنی پیش از راه‌اندازی) و موارد مربوط به الزامات قبل از راه‌اندازی در جلسات تخصصی بررسی و با اجرای تمام الزامات ایمنی راه‌اندازی مجدد انجام شد.

سرپرست واحد فرآورشی اسکید مونتد ادامه داد: در این تعمیرات اساسی ۶۰۰ متر مربع از مخازن و تجهیزات، ۶۰۰ قطعه، تمامی شیرآلات فرآیندی، پمپ‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به ردیف اول کارخانه شستشو، سرویس و تعمیر گردید.

به گفته او در این مدت از فرآیند اورهال تمام مراحل کار با هماهنگی، نظارت بازرسی و HSE انجام شد و هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و رعایت نکات ایمنی را در درجه اول اهمیت کار قرار دادیم.

طرفی در پایان از کلیه کارکنان جهادی و سخت‌کوش شاغل در واحد‌های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی خود که در جهت انجام این اورهال در میدان آزادگان جنوبی تلاش و فعالیت ۲۴ ساعته داشتند تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس