Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تحلیف دوره‌های 195 و 196 کارآموزی قضایی استان تهران و دوره 4 کارآموزی قضایی استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی‌رضا امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه در ساختمان معاونت منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کارآموزان این دوره فارغ التحصیلان دانشگاه علوم قضایی و شماری نیز ورودی آزاد هستند که توانستند مراحل مختلف جذب، گزینش، کارآموزی و اختبار پایان دوره را با موفقیت سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مراسم تحلیف از کارآموزان برتر این دوره با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب گتوند از بازداشت عامل تیراندازی و قتل در یک مراسم عروسی خبر داد.

کامران رومیانی گفت: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند، بر اثر رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطان قضایی، بازداشت شده و هم چنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات و متنفذین بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟