Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:48:34 GMT

حکم راننده اتوبوس مرگ دراویش خیابان پاسداران صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۵۳۷۴

حکم راننده اتوبوس مرگ دراویش خیابان پاسداران صادر شد

حوادث رکنا: رییس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم محکومیت راننده اتوبوسی که باعث شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی شده بود از سوی دادگاه کیفری یک تهران صادر و روز جاری به صورت ویژه ابلاغ گردید.

غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم محکومیت راننده اتوبوسی که باعث شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی شده بود از سوی دادگاه کیفری یک تهران صادر و روز جاری به صورت ویژه ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورت اعتراض پرونده به دیوانعالی کشور ارسال خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حکم پاسداران محکومیت رییس کل دادگستری استان تهران راننده اتوبوس اغتشاشات خیابان پاسداران قتل 3 مامور در پاسداران ایران روزنامه فیلم عکس من زن دستگیر شد دختر تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بافندگان فرش دستباف در استان خراسان رضوی به صورت فصلی و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، به همین دلیل میزان تولید سالانه فرش تغییر می‌کند و سرانه تولید فرش دستباف ۶ مترمربع است.

شادی قاسمی افزود:  پارسال ۹۰ پروانه تولید فرش دستباف و ۳۱۰ مورد کارت شناسایی قالی باقی و دیگر حرفه‌های مرتبط با آن صادر و هزار و ۲۲۶ فقره کارت شناسایی تمدید شده است.

وی گفت: پارسال کارت قالی بافی به تعداد هزار و ۲۵۲ مورد برای شرکت‌های تعاونی تولید فرش دستباف در استان صادر شد و ۴۴۸ نفر در آزمون رتبه بندی در رشته فرش دستباف در هنرستان‌ها شرکت کردند که گواهی نامه آموزشی مهارتی برای ۲۹۶ نفر صادر شد.

رییس اداره فرش اداره صمت خراسان رضوی افزود: در دوره‌های آموزشی این اداره کل در سال گذشته برای فعالان فرش دستباف هفت هزار و ۴۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.

قاسمی گفت: یکی از مشکلات بافندگان فرش دستباف در استان دشواری بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی است، به طوریکه از ۳۵ هزار نفر جمعیت قطعی بافندگان فرش دستباف این استان، ۱۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.

رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: یکی از خواسته‌های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی