Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@14:45:13 GMT

توصیه‌های نوروزی سازمان تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۵۴۴۰

 امیرعباس تقی پور اظهار داشت: به دلیل احتمال نیاز برخی از شهروندان به دریافت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین آماده باش مراکز درمانی این سازمان در این ایام، به تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران توصیه می‌شود در طول زمان مسافرت خود، دفاتر درمانی را به همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مسافران نوروزی قبل از سفر، از اعتبار دفترچه‌های درمانی خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت نیاز، نسبت به صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفاتر درمانی خود، اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن آنکه از تمامی مسافران نوروزی درخواست می شود، کارت ملی خود را به منظور دریافت خدمات درمانی از مراکز ملکی تامین اجتماعی و دفترچه های درمانی را به منظور استفاده از خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد این سازمان، به همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: در هر شهر یا شهرستان در سراسر کشور، یک یا چند شعبه و کارگزاری تامین اجتماعی ارائه خدمات تامین اعتبار و تمدید و تعویض دفترچه‌های درمانی را برعهده دارد که لیست این شعب در مبادی ورودی شهرها و از سوی ادارات کل تامین اجتماعی استانها و یا رسانه‌های محلی، نسبت به اعلام آنها اقدام  می کنند.
تقی پور تصریح کرد: لیست شعب آماده خدمات رسانی به بیمه شدگان و همچنین مراکز درمانی در حال آماده باش در سراسر کشور در پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و کانال تلگرامی این سازمان به نشانی https://telegram.me/taminnews  اعلام شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایام تعطیلات مراکز درمانی مسافران نوروزی مسافران تامین اجتماعی خدمات رسانی آماده باش تامین اجتماعی مسافران نوروزی سازمان تأمین اجتماعی توصیه های نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ وزیر بهداست درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره کمبود دارو برای بیماران تالاسمی با تأکید بر اینکه بنای ما و اولویتمان این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز و کمبودها را تامین کنیم، گفت: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، ولی تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد.

خدمات پزشکی به کودکان تا ۷ سال رایگان شد

دکتر عین اللهی همچنین با اشاره به اینکه حوادث و بیماری‌ها در هفت سال نخست زندگی می‌تواند در بقیه عمر باقی بماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، گفت: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان تا زیر ۷ سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آن ها ایمن شود. این موضوع به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداست در خصوص ابهام‌ها و ادعاهایی که در خصوص عوارض واکسن آسترازنکا در میان مردم مطرح می‌شود از دادن پاسخ صریح و مشخص خودداری کرد و صرفا گفت: کمیته علمی داریم که متشکل از ۶۰ نفر از بهترین دانشمندان کشور است. بیشترین واکسن مصرفی ما سینوفارم بود که از چین وارد شده بود. سینوفارم کم عارضه ترین واکسن بود و در کشور حدود ۱۵۵ میلیون دوز از این واکسن استفاده شد. کمیته واکسن ما عوارض را رصد می کند و ما حداقل عوارض را در کشور داشتیم. اگر واکسن مصرف نمی شد، ضایعاتی زیادی داشتیم، اما موفق شدیم کرونا را کنترل کنیم.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد