Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری کاخ‌موزه سبز مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازگشایی شد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مراسمی به‌همراه استرکیش لاروش مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران و سفیر یونان ساختمان کاخ‌موزه سبز مجموعه سعدآباد را بازگشایی کرد و از بخش‌های مختلف این کاخ بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور و تعدادی از مدیران سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز حضور داشتند، کیا پارسا مدیر مجموعه سعدآباد و راهنمایان موزه توضیحاتی را در خصوص اقدامات انجام‌شده در این کاخ ارائه کردند.


همچنین امروز سامانه فروش بلیت الکترونیک و نیز اپلیکیشن کاخ‌موزه‌های سعدآباد در مجموعه کاخ ملت رونمایی شد.


رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری در حاشیه این مراسم گفت: «خوشبختانه امروز مرمت کاخ سبز و موزه هنرهای زیبا به پایان رسیده است که کار سختی است و استادکاران ماهری می‌خواهد و همکاران ما در مجموعه سعدآباد با تلاش‌هایی که انجام دادند این دو موزه امروز افتتاح می‌شود.»


او افزود: «همچنین امروز سامانه فروش بلیت الکترونیک نیز رونمایی شد که با رونمایی این سامانه سختی‌ها و مشکلات تهیه بلیت کاغذی به پایان خواهد رسید.»


مونسان گفت: «مجموعه سعدآباد یک مجموعه بزرگ است که خوشبختانه کارهای خوبی را آغاز کرده است و با تجهیز این مجموعه از سال آینده امیدوارم بتوانیم شاهد راهنمایی الکترونیک گردشگران باشیم.»


معاون رئیس‌جمهوری به تجهیز موزه‌های کشور اشاره کرد و افزود: «خوشبختانه تجهیز موزه‌های کشور آغاز شده و سعدآباد و موزه ملی تاکنون تجهیز شده‌اند و سایر موزه‌ها نیز تجهیز خواهد شد تا موزه‌های ما مانند موزه‌های دنیا به امکانات روز و الکترونیک مجهز شوند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز مجلس دولت ایام نوروز استیضاح عید نوروز مسافران نوروزی آیت الله شاه آبادی خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری کاخ موزه های سعدآباد علی اصغر مونسان میراث فرهنگی و گردشگری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

کد خبر 6092862 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز