Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:02:35 GMT

پایان رسمی پارالمپیک زمستانی در پیونگ چانگ

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۵۴۸۷

مراسم اختتامیه بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ شامگاه یکشنبه با پرچمداری صدیقه روزبه برای ایران برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم که رئیس جمهور کره جنوبی و رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک حضور داشتند، مشعل بازی ها خاموش شد و پرچم بازی های پارالمپیک زمستانی به کشور چین تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان ایران با پرچمداری صدیقه روزبه در مراسم اختتامیه بازی ها شرکت کرد.

 


این بازی ها در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار شد و تیم ملی پارا اسکی ایران نیز برای نخستین بار با پنج ورزشکار در این رویداد شرکت کرد.


صادق کلهر که تنها پارا اسکی باز حاضر در چند دوره بازی های پارالمپیک زمستانی بود در این مسابقات به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را برعهده داشت.


در این بازی های حسین سولقانی و پوریا خلیل تاش در ماده بوردکراس عناوین هفدهم و بیستم را کسب کردند. ابوالفضل خطیبی و الهه فلاح، پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه، در ماده اسپرینت (کلاسیک) عناوین بیست و یکم و یازدهم را به دست آوردند. صدیقه روزبه، پوریا خلیل تاش و حسین سولقانی در پارا اسکی اسنوبورد و در ماده بنک اسلالوم به ترتیب در جایگاه هشتم، هفدهم و بیست و یکم ایستادند و ابوالفضل خطیبی، آخرین نماینده، پارا اسکی صحرانوردی ایران در رشته ۱۰ کیلومتر کلاسیک بیست و دوم شد.

پارالمپیک

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اسکی اسنوبرد مارپیچ کوچک و اردوی مشترک اسکی اسنوبرد ایران با روسیه در پیست اسکی توچال برگزار شد.   در پایان بخش مسابقه این رقابت‌ها در بخش آقایان؛ دمیتری کارلاگاچف، کنستانتین ساینکوف و ایلیا خورتین از روسیه اول تا سوم شدند.   در بخش بانوان هم قهرمان جهان سوفیانادرشینا، اولگا نایدیاکینا از روسیه اول و دوم و شیما یارخواه از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.   این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و جایگاه‌های کسب شده در آن موجب ارتقا رده بندی جهانی اسکی بازان می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس