Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@11:54:46 GMT

خاص ترین ویژگی مرسدس بنز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۵۴۸۹

خاص ترین ویژگی مرسدس بنز

رکنا: ویژگی های خاص جدیدترین مرسدس معرفی شد.

هیچ روش بهتر دیگری برای سیراب کردن طرفدارانی که تشنه اطلاعات جذاب هستند وجود ندارد. تا به اینجا مهم‌ترین ویژگی‌های تاریخ این کمپانی، بهترین کانورتیبل های تاریخ مرسدس و داستان‌های ناگفته این برند را خدمت شما بازگو کرده‌ایم و هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده که مهم‌ترین ویژگی‌های بازوی پرفورمنس اشتوتگارتی‌ها یعنی AMG را خدمت شما تقدیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جایگاه پنجم این لیست 5 تایی حالت دریفت قرار می‌گیرد که قدرت بیشتر را به چرخ‌های عقب فرستاده و باعث ایجاد هیجان زیاد در زمان عبور از پیچ‌ها می‌شود زیرا همه ما می‌دانیم چراغ قرمزهای طولانی درست در نقطه مقابل هیجان و لذت قرار دارند!

ویژگی مهم‌تر بعدی اپلیکیشن AMG Track Pace است که به منظور ثبت رکوردهای لپ تایم، زمان‌های شتاب گیری و ضبط ویدئو و اشتراک آن با دوستان طراحی شده است.

رتبه سوم به لانچ کنترل می‌رسد که به هر محصول AMG مرسدس اجازه می‌دهد تا در زمان شروع حرکت تمامی قدرت را به چرخ‌ها بفرستد.

رتبه دوم مهم‌ترین ویژگی‌های AMG به سیستم چهار چرخ محرک 4Matic می‌رسد که باعث می‌شود قدرت پیشرانه به منظور ایجاد حداکثر کشش و یا ایجاد حداکثر هیجان به ترتیب به تمامی چرخ‌ها یا دو چرخ فرستاده شود. انتخاب با شماست!

اما مهم‌ترین ویژگی زیربرند AMG پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو است که قلب Heart تپنده محصولات AMG می‌باشد. آیا این یک سورپرایز واقعی است؟ بدون وجود یک پیشرانه قدرتمند زیر کاپوت AMG همچون دیگر برندهای معمولی جلوه خواهد کرد اما هم‌اکنون در دنیای پرفورمنس یکی از مشهورترین‌ها می‌باشد.

خواه شما طرفدار این ویدئوهای مرسدس بوده یا از آن‌ها متنفر شوید باید از این اطلاعات سریع و کاربردی لذت ببرید. بله گاهی اوقات برخی ویدئوها بیشتر شبیه تبلیغات بازاریابی احساس می‌شود اما حداقل خودروساز تلاش می‌کند کاری نو و هیجان‌انگیز ارائه دهد. لیست 5 تایی بعدی مرسدس چه خواهد بود؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قلب Heart قلب اطلاعات احساس رتبه دوم چراغ قرمز سورپرایز چرخ مرسدس بنز ایران روزنامه فیلم عکس من زن دستگیر شد دختر تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی علی عین الکمال بعد از ظهر شنبه در در جمع عزاداران و سوگواران شهادت صادق آل محمد (ع) در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد دیباج بیان کرد: حلم و بردباری امام جعفر صادق (ع) به عنوان درس بزرگ برای شیعیان محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز جامعه ما به حلم و بردباری فراوان نیاز دارد که به عنوان یک فرهنگ ترویج و گسترش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: کانون خانواده‌ها باید نشأت گرفته از حلم و بردباری باشد زیرا دشمنان برای برهم زدن کانون گرم خانواده‌ها از هجمه فراوان استفاده می‌کنند.

عین الکمال با بیان اینکه مکتب بس عظیم امام جعفر صادق (ع) برای همه شیعیان درس آموز است، تاکید کرد: باید از دانشگاه درس اخلاق و مهربانی این امام عزیز، توشه‌ای داشته باشیم.

کد خبر 6096504

دیگر خبرها

  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!