Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عبدالله جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات کمیته تنظیم بازار با حضور ادارات مرتبط و نهادهای صنفی برای کنترل روند بازار گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ در استان اقدام به تامین و توزیع مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده 6 هزار و 200 تومان در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری از تامین و توزیع گوشت منجمد تنظیم بازار با قیمت مصرف کننده 23 هزار تومان در استان خبرداد و افزود: به منظور تامین میوه ایام نوروز نیز، سیب با نرخ مصوب یک هزار توزیع اقلام اساسی و 800 تومان و پرتقال با قیمت یک هزار و 600 تومان در غرفه‌های معین در سطح استان در حال توزیع است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای ورود و توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ 34 هزار تومان برای مصرف کننده بیان داشت: برای تعادل بخشی به بازار تخم مرغ نیز، اقدام به عرضه تخم مرغ، شانه ای 12 هزار و 600 تومان در استان شده است.

جعفری همچنین از توزیع و عرضه برنج تایلندی و هندی در استان خبر داد و تصریح کرد: دو نوع برنج هندی با قیمت 5 هزار و 600 تومان و 2 هزار و 600 تومان و برنج تایلندی نیز با قیمت 3 هزار و 900 تومان در سطح استان در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه هماهنگی های مستمر برای کنترل قیمت مرغ گرم به نحوی که قیمت در سطح استان متناسب باشد، در حال انجام است، افزود: شرایط عرضه سایر اقلام کشاورزی مصرفی و کالاهای اساسی نیز به طور مستمر رصد شده و هماهنگی لازم برای تسهیل شرایط عرضه محصولات انجام می گیرد.

انتهای پیام/ن

توزیع اقلام اساسی در استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین گوشت گرم در استان یزد