Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@05:39:37 GMT

روحانی پیروزی‌پوتین‌درانتخابات راتبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۵۷۴۹

رویداد۲۴-رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطع ولادیمیر پوتین را درانتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت و تاکید کرد که تهران برای تحکیم هر چه بیشتر همکاری‌های چشمگیر با فدراسیون روسیه در ابعاد دوجانبه، منطقه ای و بین المللی آماده است.   متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین
رئیس جمهوری فدراسیون روسیه
برگزاری شایسته انتخابات ریاست جمهوری روسیه و پیروزی قاطعانه جناب عالی در این انتخابات موجب مسرت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ابراز تبریک صمیمانه به این مناسبت ، اطمینان دارم در دوره جدید ریاست جمهوری جناب عالی ، مناسبات دو کشور بیش از پیش گسترش خواهد یافت.
اینجانب ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت روابط دو کشور در سال های اخیر، اراده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تحکیم هر چه بیشتر همکاری های چشمگیر با فدراسیون روسیه در ابعاد دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی اعلام می دارم.
سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و سرافرازی مردم فدراسیون روسیه را آرزومندم. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

کد خبر 6089512 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است