Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - شورای صدور پروانه نمایش خانگی برای سه عنوان پروانه نمایش صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه 21 اسفند شورای پروانه نمایش خانگی كه با حضور اكثريت اعضاء برگزار شد، برای فیلم های «ایتالیا ایتالیا» به تهيه كنندگي مهدی صباغ زاده و کارگردانی کاوه صباغ زاده، «ملی و راه های نرفته اش» به تهيه كنندگي محمد نیک بین و کارگردانی تهمینه میلانی و «دخترعمو پسرعمو» به تهيه كنندگي محمود غلامی و کارگردانی روح انگیز شمس پروانه نمایش خانگی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنين در اين جلسه با نمایش سریال «گلشیفته قسمت چهار و پنج به تهیه کنندگی علی اکبر قائنی نجفی و کارگردانی بهروز شعیبی موافقت شد.

در جلسه 21 اسفند با عرضه دو عنوان فیلم خارجی، چهار عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها و 10 عنوان فیلم مستند و آموزشی موافقت به عمل آمد.

58243

کلید واژه‌ها : اکران سینما - شبکه نمایش خانگی - بازیگران سینما و تلویزیون ایران - کارگردانان سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران سینما شبکه نمایش خانگی بازیگران سینما و تلویزیون ایران کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر مجید صالحی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: معماری تاریخی برگرفته از روحیه انسان‌ها در آن دوره بوده است که هم اکنون این روحیه و ذائقه تغییر کرده است.
وی میدان تاریخی امام را مربوط به دوره صفویان عنوان کرد و افزود: این میدان در سه رنگ آجری سفید و آبی با هدف همنشینی افلاک با خاک ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مجید صالحی گفت: میدان نقش جهان دارای سه بنای تاریخی منحصر به فرد است که مسجد شیخ لطف الله و مسجد و امام و بازار قیصریه به حالت فرو رفته برای دعوت هستند و عمارت عالی قاپو پیش آمده برای نشان دادن جلو فرمانداران بوده است.

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است