Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن خوشامدگویی به علی ترابی به عنوان مدیر جدید این مجموعه از هنرمندان، تولیدکنندگان و خبرنگاران موسیقی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد طالبی مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن خوشامدگویی به علی ترابی به عنوان مدیر جدید این مجموعه از هنرمندان، استادان، تولیدکنندگان، تهیه کنندگان، اصناف و خبرنگاران موسیقی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن ارسال شده از سوی فرزاد طالبی که بر اساس حکم جدیدش به عنوان مشاور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور پایگاه های خبری به فعالیت مشغول می شود، آمده است: «ضمن عرض سلام بر خود واجب می دانم بعد از اتمام خدمت در عرصه ای مهم که با روح آدمی پیوند داشته و بیان کننده اعماق احساسات انسانی است از تمامی هنرمندان عزیز به ویژه اساتید و بزرگان، تهیه کنندگان، اصناف، خبرنگاران و تمامی فعالان این هنر - صنعت جاودان بخاطر حمایت بی دریغشان تشکر و قدردانی نمایم و در سال جدید ارتقاء و سربلندی موسیقی در همه زمینه ها به ویژه  در عرصه های بین المللی را از خداوند متعال آرزومندم.

همینطور از همکاران محترم دفتر موسیقی که لحظه ای از خدمت صادقانه دریغ نداشتند سپاسگزاری می کنم و ضمن تبریک به همکارم جناب آقای ترابی، امیدوارم ایشان با تلاش های خود از این نماد هویت مشترک حراست و حمایت نمایند. / فرزاد طالبی»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس