Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: فاز دوم زائرسزای حرم مطهر امروز، افتتاح خواهد شد و در اختیار زائرین قرار می گیرد.

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به دلیل شرایط استان قم، بسیاری از زائرین و مسافرین، اقامت کوتاهی در این شهر دارند و به همین منظور، حرم مطهر زائرسرای کوثر در صحن جوادالائمه را افتتاح کرد که ظرفیت اسکان 240نفر زائر آقا و خانم در این مکان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با شروع سفرهای نوروزی نیاز به افزایش ظرفیت این زائر سرا وجود داشت و به همین منظور فاز دوم زائرسرای کوثر، جنب همان زائر سرای اول، امروز افتتاح می‌شود؛ ظرفیت این زائر سرا 240نفر می‌باشد که از ساعت23الی 6صبح پذیرای زائرین کریمه اهل بیت(س) است.

احمدی در خصوص خدمات دیگر حرم مطهر برای زائرین نوروزی، عنوان کرد: به منظور راهنمایی مسافرین وزائرین، 4کیوسک راهنمای زائر در میدان آستانه، صحن جامع فاطمی(س)، صحن صاحب الزمان(عج) و صحن جوادالائمه(ع) آماده راهنمایی به زائرین هستند.

‌راه اندازی پایگاه اورژانس حرم مطهر

وی خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی سریع به بیماران و جلوگیری از حوادث ناگوار، پایگاه اورژانس در حرم مطهر افتتاح شد و در میدان بزرگ امام خمینی مستقر شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن به وضعیت بیماران یا کسانی که در حرم مطهر با مشکل جسمی روبه‌رو می‌شوند، رسیدگی شود.


مسئول دفتر مدیریت حرم مطهر تصریح کرد: بسیاری از زائرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدت کوتاهی را در شهر قم اقامت دارند، این افراد برای شارژ گوشی‌های همراه خود با مشکل مواجه می‌شدند، به همین منظور دو ایستگاه شارژ تلفن همراه با ظرفیت شارژ500گوشی تلفن همراه به صورت همزمان ایجاد شده است و در تلاش هستیم دو ایستگاه موقت دیگر در رواق خواهران و صحن صاحب الزمان راه اندازی کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد

به گزارش خبرآنلاین، «ایمن الصفدی» وزیر ارجه اردن و «استفان سژورنه» همتای فرانسوی وی درباره اوضاع کرانه باختری و اوضاع لبنان رایزنی کرده و بر ضرورت دستیابی به راه‌ حل به منظور جلوگیری از توسعه دامنه جنگ در منطقه تاکید کردند.

الصفدی در این دیدار بر ضرورت اتخاذ یک موضع بین‌المللی مشخص به منظور جلوگیری از حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: همه می‌خواهند بر اساس یک راه حل «دو دولتی» صلح داشته باشند و اسرائیل باید تعهد خود را به یک صلح عادلانه و جامع اعلام کند؛ چراکه جامعه بین‌المللی تنها راه اطمینان از امنیت و صلح در منطقه را راه حل دو دولتی می‌داند.

وی ادامه داد: کاملا مشخص است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل خواهان صلح نیست.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901028

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اخراج استاد دانشگاه نیویورک به دلیل حمایت از فلسطین+ فیلم
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی