Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی برگزاری موفق جشنواره اکران های بین المللی فیلمهای جشنواره عمار در غزه برای چهارمین دوره متوالی، محمود الزهار از رهبران حماس و رمان نویس و نویسنده فلسطینی 2 جلد از رمان های خود را به جشنواره عمار اهدا کرد.

وی پس از آنکه متوجه شد نزدیک به 100 نفر از چهره های سینما و تلویزیون در غزه مورد تقدیر جشنواره عمار قرار گرفته اند دو رمان خود با عنوان «المشنقه» و «العصف الماکول» را به این افراد و همچنین مجریان جشنواره در غزه اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الزهار همچنین نسخه ای از این دو رمان خود را برای آقای وحید جلیلی مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره عمار و به یادبود دیدار چند سال پیش خود از تهران امضا و به وی اهدا کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت

محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز در سن ۶۳ سالگی چشم بر دنیا فرو بست.   به گزارش ایسنا، این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز زاده‌ ۱۶ فروردین ۱۳۴۰ در بم، بود که در سال‌های اخیر به تنهایی زندگی می‌کرد و بر اساس هفته‌نامه محلی بم روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیار خود درگذشت.     او دانش‌آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و از دهه شصت فعالیت روزنامه‌نگاری خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کرد و از دهه هفتاد نیز به طور جدی‌تر وارد حوزه ادبیات داستانی و فرهنگ مردم شد.   تالیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او بود.     از رمان‌های معروف او می‌توان به «سوگ مغان»، «آذرستان»، «ظلمات»، «اندوهگرد»، «پریباد»، «داستان‌های غریب مردمان عادی»، «هزار و یک شب نو»، «خانه کوچک» و «عطای پهلوان» اشاره کرد.     رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده سی سال رمان طنز ایران شد.     کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کاظم فیروزمند نویسنده و مترجم برجسته درگذشت محسن میهن‌دوست، شاعر و نویسنده، درگذشت پرویز بابایی، مترجم و نویسنده درگذشت

دیگر خبرها

  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس