Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@15:28:31 GMT

مسافران سفرهای خود را به هفته دوم تعطیلات منتقل کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۶۷۸۹

مسافران سفرهای خود را به هفته دوم تعطیلات منتقل کنند

از زائران می خواهیم تا سفرهای خود را به هفته دوم تعطیلات منتقل کنند تا علاوه بر استفاده بهتر از مزایای مادی، بتوانند زیارت بهتری را در محضر امام هشتم تجربه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی آجیلیان در گفتگو با  صبح توس، ضمن اشاره به وضعیت مسافرخانه ها و هتل آپارتمان های مشهد مقدس در ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: اقامت در هتل آپارتمان های شهر از هفته گذشته آغاز و تاکنون بیش از 50 درصد از اتاق ها تکمیل شده است و زائرین عزیز در واحدهای اقامتی متفاوت سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بخشی از اتاق ها نیز به صورت اینترنتی رزرو شده اند و پیش بینی می کنیم با شروع رسمی تعطیلات خصوصا بعد از تحویل سال مابقی اتاق ها نیز پر شوند.

 

رئیس اتحادیه هتل آپارتمانداران مشهد مقدس با اشاره به نرخ مسافرخانه ها و هتل آپارتمان ها، گفت: قیمت ها بسته به موقعیت و کیفیت ارائه خدمات متفاوت است؛ اما هیچ افزایش قیمتی را نداشته ایم و قیمت ها مربوط به پنج سال گذشته است.

 

وی ادامه داد: همچنین طبق روال هر ساله در هفته دوم نوروز واحدهای اقامتی ما تخفیف 40 تا 60 درصدی را اعمال خواهند کرد تا بتوانیم وضعیت جمعیت ورود و خروج به واحدهای اقامتی خود را بدین صورت کنترل کنیم.

 

آجیلیان تاکید کرد: رزرو هتل ها بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد و مردم می توانند تا زمانی که خواستند نسبت به رزرو اتاق ها و واحدهای اقامتی خود اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اوضاع نظارت بر قیمت های واحدهای اقامتی از جمله هتل آپارتمان ها و واحدهای مسافرخانه ای، بیان کرد: بازرسی ویژه از سوی اتحادیه توسط 20 گروه در 20 منطقه متفاوت از شهر مقدس مشهد در نظر گرفته ایم، همچنین یک بازرسی مشترک با واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز خواهیم داشت.

 

رئیس اتحادیه هتل آپارتمانداران مشهد مقدس تصریح کرد: چنانچه مردم شکایتی داشتند می توانند با سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند تا همکاران بازرس سریعا در محل حاضر شده و مشکلات را حل و فصل کنند.

 

وی با اشاره به تخفیف های هفته دوم تعطیلات نوروزی توسط اتحادیه، بیان کرد: از زائران می خواهیم تا سفرهای خود را به هفته دوم تعطیلات منتقل کنند تا علاوه بر استفاده بهتر از مزایای مادی، بتوانند زیارت بهتری را در محضر امام هشتم تجربه کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟