Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

جلال میرزایی در گفت‌وگویی در خصوص اتفاقات سیاسی چه در داخل و چه در خارج از کشور در سال ۹۶، بیان کرد: از اتفاقاتی که در سیاست خارجی کشور ما نیز تاثیرگذار است، برکناری تیلرسون از وزارت خارجه آمریکا و روی کار آمدن رییس سازمان سیا به عنوان وزیر خارجه آمریکا است و موضوع بعدی دیدگاه ترامپ در ارتباط با برجام است که اعلام کرد آخرین باری است که برجام را تایید می‌کند و از آن خارج می‌شود که از جمله تحولاتی است که بر روی منافع ملی ما اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: در داخل کشور نیز انتخابات ریاست‌جمهوری را داشتیم که به پیروزی آقای روحانی ختم شد. از دیگر اتفاقات سال ۹۶، استیضاح سه وزیر بود که هر سه مجددا از مجلس رای اعتماد گرفتند که این موضوع نیز قابل اهمیت است. عدم اتفاق نظر در ارتباط با یارانه‌ها برای سال آینده و اینکه به شیوه قبلی ادامه پیدا کند جالب بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس، گفت: از آسیب‌هایی که در فضای سیاسی کشور وجود داشت این است که علیرغم فشارهای روزافزونی که از خارج از کشور علیه جمهوری اسلامی اعمال می‌شود، جریان‌های داخل کشور نیز علیرغم اینکه شعار دفاع از ولایت سر می‌دهند، عملا اقداماتی در راستای ایجاد تفرقه انجام دادند در حالیکه با توجه به اقدامات ترامپ علیه کشور، بیش از گذشته نیاز به حفظ انسجام، همدلی و گفت‌وگوی ملی داریم.

وی معتقد است: اقدام آقای روحانی در بی‌توجهی به جریانی که حامی ایشان بود از جمله مواردی است که می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای دولت ایجاد کند.

میرزایی در خصوص تحقق یافتن عنوان سال، بیان کرد: ما جامعه‌ای هستیم که بیشتر شعار می‌دهیم و کمتر عمل می‌کنیم. از نظر من ما با آنچه که دغدغه مقام رهبری است فاصله زیادی داریم. تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند شرایط آرام است تا بتوان تغییرات ساختاری در اقتصاد ایجاد کرد که در شرایط اضطراری که وجود دارد کار سختی است.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.

جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی اظهارکرد: برای تحقق رشد اقتصادی  در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و... هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی عوامل  موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان تاکید و تصریح کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط  ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان،  روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور