Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@12:02:03 GMT

پخش برنامه «نگی که نگفتی» به بعد از عید موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۶۹۶۲

مجتبی احمدی تهیه‌کننده برنامه های تلویزیونی، گفت: پخش برنامه «نگی که نگفتی» از ۱۸ فروردین و با درنظر گرفتن فضای بهاری برنامه، آغاز می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که تصاویر نوروزی خود را برای ما ارسال کنند تا با حال و هوای بهاری دیگر شهرها هم آشنا شویم و از آن تصاویر در گزارش های خود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده برنامه‌ «نگی که نگفتی» در خصوص بازخوردهای خوب مخاطبان از برنامه عنوان کرد: خوشبختانه پیش تولید و اتاق فکر خوبی داشتیم، آزمون و خطا را قبل از شروع برنامه انجام داده‌ایم و هر سوژه را بر اساس نیاز مخاطب و رده های سنی مختلف و اهداف جامعه پیش بردیم. همین باعث رضایت مخاطب از برنامه شد. در نظرسنجی که در آخرین برنامه سال 96 از مردم شد، 81 درصد مخاطبان از ما راضی بود. 19 درصد هم ناراضی بودند که ما در پی جلب رضایت آنها هم هستیم.

این تهیه‌کننده درباره اهداف تولید این برنامه اظهار کرد: هدف برنامه «نگی که نگفتی» این است که به هنجارا و ناهنجاری‌ ها و نقد اجتماعی بپردازد و به همین خاطر باید خود برنامه نیز نقدپذیر باشد. در روزهای پایانی «نگی که نگفتی» به خرید نوروزی چهارشنبه سوری، کمک به ایتام پرداختیم و در سال جدید اگر شرایط فراهم شود، کمپینی برای کمک به ایتام کل کشور تشکیل می‌دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جامعه برنامه تلویزیونی ژیلا صادقی نگی که نگفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان

سیدمسعود حسینی گفت: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد