Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور طی پیامی ضمن تبریک سال نو، به رئوس برنامه های این سازمان اشاره کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور طی پیامی ضمن تبریک سال نو، به رئوس برنامه های این سازمان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام وی ر به این شرح است:

««بسم الله الرحمن الرحیم»»

الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ الأَرْضَ فِرَاشًا وَالسَّمَاء بِنَاء وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّکُمْ فَلاَ تَجْعَلُواْ  لِلّهِ أَندَادًا وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ؛

با سلام و درود بی پایان به روح مطهر حضرت امام علی النقی الهادی(ع) و گرامیداشت ماه نورانی رجب و میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و با ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و مقام شامخ شهیدان گرانقدرمیهن­مان، حلول سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی راگرامی می داریم و دست نیاز به درگاه حضرت باری تعالی برمی گیریم که سال جدید سالی توام با بهروزی و سلامت برای ایرانیان باشد.

نوروز فرصتی است تا با تفکر در ارکان هستی و سلسله نظام مند آفرینش و بهره گیری از آیات کریمه قرآن مجید، به خویشتن شناسی که مقدمه خداشناسی است دست یابیم.

پس خداوند بزرگ را بر این نعمت عظیم شاکریم که بر ما بندگان منت نهاد و فرصتی برای افزودن بر ایمان قلبی و تفکر در احوال درونی و تامل در کارنامه اعمال خویش عنایت فرمود. جای دارد بر این نعمت بزرگ سجده شکر به جای آوریم که یقیناً شکر نعمت، نعمت ها را افزون کند.

سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در راستای رسالت اجتماعی و قانونی که بر عهده دارد در کارنامه عملکرد سال ۱۳۹۶ خود، توجه به کاهش جمعیت کیفری، توسعه قضایی و ارتقاء استانداردهای زندانبانی منطبق بر حقوق انسانی و شهروندی بر اساس آموزه های دین مبین اسلام، توسعه اقدامات تامینی از جمله توجه ویژه به خانواده زندانیان، توسعه فرهنگ صلح و سازش با فعالیت شوراهای حل اختلاف و مددکاری اجتماعی، نظارت بر روند اجرای اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان ها را به عنوان محور اصلی فعالیت ها داشت.

این سازمان در ادامه فعالیت های حمایتی و اقدامات تامینی خود در سال جدید اهتمام ویژه ای بر گسترش برنامه های حمایت از خانواده زندانیان و کاهش آسیب های زندان در این بخش دارد زیرا معتقدیم که خانواده زندانیان نه تنها در وقوع جرم مقصر نیستند بلکه باید با آسیب شناسی لازم و انجام حمایت های مناسب مادی و معنوی، ضمن توسعه عدالت اجتماعی، زمینه توسعه چرخه جرم را از بین ببریم که ان شاالله با عنایت خداوند کریم و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های ابلاغی ریاست محترم قوه قضاییه بتوانیم مسئولیت خود را به شایستگی انجام دهیم.

در پایان ضمن تبریک مجدد سال نو، امیدوارم همه ما بتوانیم در سال جدید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان و همچنین در مجاهدت با نفس و شفقت بر خلق خدا موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به استان هرمزگان از زندان میناب بازدید کرد.

محمدی رییس سازمان زندان‌ها، امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جریان برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، پس از حضور در بشاگرد و پیگیری امور قضایی این شهرستان، از زندان شهرستان میناب نیز بازدید به عمل آورد. 

محمدی همچنین به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در نشست مسئولین قضایی و اجرایی این شهرستان که در محل زندان به انجام رسید نیز حضور یافت. در این جلسه رئیس دادگستری و فرماندار میناب گزارشی از موضوعات و مشکلات این شهرستان ارائه دادند.

حضور در محل اسکان زندانیان، دیدار با پرسنل و همچنین رصد اقدامات تحولی در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب دنبال شد.

همچنین قرار است برنامه‌های دیگری با محوریت اقدامات قضایی بویژه در حوزه زندان بانی با حضور این مقام قضایی در بندرعباس پیگیری شود.

گفتنی است، حضور رئیس سازمان زندان‌ها در شهرستان‌های بشاگرد و میناب در راستای برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی