Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شکست اتلتی، از حالا باید منتظر قطعی شدن قهرمانی آبی اناری‌ها در هفته‌های پیش رو باشیم.

طرفداری - این احتمال اکنون کاملا وجود دارد که بارسلونا در ال کلاسیکو جشن قهرمانی بگیرد.

با پیروزی شب گذشته بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو و به دنبال آن، باخت اتلتیکو مادرید مقابل ویارئال، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 11 امتیاز افزایش پیدا کرد تا حالا به جرات بتوان گفت که تیم والورده، جام قهرمانی را در جیب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تنها 9 هفته تا پایان لالیگا باقی مانده و با عملی شدن اتفاقاتی، بارسا می‌تواند چند هفته زودتر از پایان فصل، قهرمانی‌اش را مسجل کند.

اختلاف 11 امتیازی بدین معناست که بارسا برای قطعی کردن قهرمانی‌اش، تنها به 16 امتیاز از 27 امتیاز باقی مانده نیاز دارد و این در صورتی است که اتلتیکو مادرید موفق شود هر 9 بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد که بعید است. به عبارت دیگر، در فاصله 6 هفته تا فرا رسیدن ال کلاسیکو، بارسا می‌تواند با 5 برد و 1 مساوی، در بازی با رئال مادرید جشن قهرمانی بگیرد و شاید شاهد تونل تاریخی کهکشانی‌ها برای رقیب دیرینه هم باشیم.

البته در این بین یک نکته دیگر هم وجود دارد که شاید حتی قهرمانی بارسلونا را زودتر قطعی کند. اتلتی دو هفته دیگر در سانتیاگو برنابئو میهمان رئال خواهد بود و در صورت امتیاز دادن در آن بازی، شاید خیلی زودتر از ال کلاسیکو قهرمانی بارسا مسجل شود. در ادامه بازی‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید تا پایان لالیگا را ملاحظه می‌کنید:

سویا - بارسلونا اتلتیکو مادرید - دپورتیوو لاکرونیا بارسلونا - لگانس رئال مادرید - اتلتیکو مادرید بارسلونا - والنسیا اتلتیکو مادرید - لوانته سلتاویگو - بارسلونا رئال سوسیداد - اتلتیکو مادرید بارسلونا - ویارئال اتلتیکو مادرید - رئال بتیس دپورتیوو لاکرونیا - بارسلونا آلاوز - اتلتیکو مادرید بارسلونا - رئال مادرید اتلتیکو مادرید - اسپانیول لوانته - بارسلونا ختافه - اتلتیکو مادرید بارسلونا - رئال سوسیداد اتلتیکو مادرید - ایبار

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امیدها برای کاتالان‌ها زنده شود اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند.

با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟