Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@16:55:03 GMT

یکی از وظایف اصلی ما استفاده از ظرفیت جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۸۲۴۸

یکی از وظایف اصلی ما استفاده از ظرفیت جوانان است

بخشدار مرکزی آق قلا گفت : یکی از وظیفه های اصلی ما فعالیت در زمینه جوانان و استفاده از نیروی جوان است. با این کار شور و نشاط اجتماعی جامعه افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، اسماعیل آرخی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آق قلا در حاشیه جلسه مشاورین جوان بخش مرکزی شهرستان آق قلا به خبرنگار ما گفت :امروزآخرین جلسه شورای مشاورین جوان بخش مرکزی را در سال 96 در سالن اجتماعات بخشداری به همت فعالیت های یلمه مشاور بخشداری مرکزی برگزار شد

آرخی با تاکید بر لزوم بها دادن به جوانان گفت : یکی از وظیفه های اصلی ما فعالیت در زمینه جوانان و استفاده از نیروی جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این کار شور و نشاط اجتماعی جامعه افزایش می یابد. در همین راستا حداقل کاری که میتوان انجام داد این است که امکانات اولیه مورد تقاضا برای جوانان توسط ارگان ها و دستگاه های اجرایی تهیه شود .

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آق قلا در ادامه گفت : با توجه به نیاز سنجی توسط مشاورین جوان بخشداری در سطح روستا ها امکانات اولیه ورزشی از قبیل توپ و تور مورد تقاضای جوانان بود که با همکاری و همت دهیاری ها به نتیجه رسید و وسایلی که تهیه شده بود امروز به مشاورین جوان در هر روستا تحویل شد تا در روستا مورد استفاده جوانان قرار بگیرد .

اسماعیل آرخی خاطر نشان کرد : در این جلسه آسیب های اجتماعی موجود در جامعه بررسی شد و به راهکار های کاهش این آسیب ها پرداخته شد.

                   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

حمید سلطانی نژاد فعال رسانه ای و کارشناس ارتباطات اجتماعی با اعلام اینکه سازمان بهزیستی یکی از ۲۶ متولی امر حجاب و عفاف در ایران است، گفت: عفاف و حجاب در گفتار، سکنات، حرکات، پوشش و معاشرت از شاخصه‌های قابل بررسی این سازمان دولتی است.

وی افزود: این سازمان با هماهنگی، تدبیر و پیش بینی ساز و کار لازم و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های زیربط به وظایف خود در این حوزه عمل می‌کند. 

سلطانی نژاد تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی تاریخ ۱۳ دی ۱۳۸۴، وظایفی برای این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی، حمایت از ایجاد تشکل‌های صنفی در خصوص زنان سرپرست خانوار برای کارآفرینی، خودیاری و بهبود زندگی اقتصادی آنان و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی در آنان؛ توانمند سازی، حرفه آموزی و تامین امنیت مالی و جانی زنان بی سرپرست به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های فرهنگی اجتماعی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت رفاه و تامین اجتماعی؛ تفکیک و اولویت بندی افراد مجرم در امر ترویج مسایل ضد اخلاقی از لحاظ سن، نوع تخلف، میزان آسیب رسانی اجتماعی و برنامه ریزی مناسب برای اصلاح و بازگشت آنها به زندگی سالم اجتماعی با همکاری سازمان زندان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط؛ برنامه ریزی مناسب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مهد کودک‌ها و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی و نظارت شایسته در جهت تحقق این امر و بهره گیری از آموزش‌های مناسب و منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی در مراکز تحت پوشش (نظیر مراکز بازپروری و نگه داری زنان و دختران فراری) را برخی از این وظایف برشمرد.

این فعال رسانه ای و کارشناس ارتباطات اجتماعی، ابراز امیدواری کرد، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی امر حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند و هرچه زودتر شاهد نتیجه مطلوب زحمات همه دستگاه‌ها در این عرصه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟