Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا با دريافت 13 گل، بهترين خط دفاعی در ميان باشگاه‌های حاضر در پنج ليگ معتبر اروپايی را در كارنامه دارد.

طرفداری - فقط شش باشگاه حاضر در پنج ليگ معتبر اروپايی، حداكثر 20 بار دروازه‌شان در فصل جاری مسابقات باز شده است، كه بارسلونا بهترين عملكرد را دارد.

بارسلونا و اتلتيكو مادريد با دريافت كمتر از نيم گل به طور ميانگين در هر مسابقه بهترين عملكرد را در ميان باشگاه های بزرك اروپايی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين در حاليست كه يوونتوس، منچسترسيتی، بايرن مونيخ و پاری‌سن‌ژرمن به ترتيب بهترين خطوط دفاعی را در سری‌آ، ليگ‌برتر، بوندسليگا و ليگ 1 به خود اختصاص داده‌اند.

بهترين خطوط دفاعی باشگاه‌های حاضر در پنج ليگ معتبر اروپايی نام باشگاه تعداد گل خورده ميانگين گل خورده بارسلونا 13 0.44 اتلتيكو مادريد 14 0.48 يوونتوس 15 0.51 ناپولی 19 0.65 منچسترسيتی 20 0.66 بايرن مونيخ 20 0.74 پاری‌سن‌ژرمن 21 0.67 اينتر 21 0.75 منچستريونايتد 23 0.76 آاس رم 23 0.79 مون پليه 25 0.83 تاتنهام هاتسپر 25 0.83 برنلی 26 0.86 چلسی 27 0.90 ختافه 27 0.93 نانت 30 1

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی
  • پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت