Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از بازگشایی محور میامی – سبزوار خبر داد و گفت: با همکاری مأموران راهداری و پلیس‌راه استان سمنان تردد در محور بین‌المللی تهرانمشهد برقرار است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ استانها سمنان نظرات

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: با توجه به وقوع تصادف زنجیره‌ای در میامی که چند ساعت قبل سبب مسدود شدن محور بین‌المللی تهران- مشهد شده بود اکنون این محور بازشده و تردد در این محور برقرار و ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بی‌توجهی برخی رانندگان سبب وقوع تصادف و خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود افزود: بخش عمده‌ای از محور بین‌المللی تهرانمشهد در مسیرهای مواصلاتی استان سمنان قرار دارد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بیان کرد: حفظ جان مردم و مسافران و زائران حرم مطهر رضوی(ع) در اولویت نخست مأموران راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/ ز

R41366/P41362/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بازگشایی محور هراز
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد