Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@15:23:16 GMT

جوانان و دانش‌آموزان نخبه کوهبنان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۹۶۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در آستانه سال جدید، آیین تجلیل از جوانان و دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری، ورزشکاران، برترین‌های مسابقات فرهنگی، هنری و علمی کوهبنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در این آیین گفت: چند سال متوالی است که این جشنواره در کوهبنان برگزار می‌شود و نخبگان و برترین‌های شهرستان در عرصه‌های مختلف مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان کوهبنان استعدادهای نهفته‌ای دارند که با برگزاری مسابقات مختلف و المپیادها، زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادها رقم خواهد خورد.

حسینی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته دانش‌آموزان کوهبنان همواره در مسابقات فرهنگی و هنری استان و کشور حائز رتبه‌های برتر بودند که کسب رتبه‌های برتر نهج‌البلاغه و انشاء نماز در سطح کشور از افتخارات دانش‌آموزان کوهبنانی است.

وی بیان داشت: تلاش شده تا کلاس‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قرآن و ... ویژه دانش‌آموزان برتر با استفاده از وجود استادان فن برگزار شود تا دانش‌آموزان با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

حسینی تاکید کرد: در روزهای پایانی سال نسبت به برگزاری کلاس‌های ویژه کنکور اقدام کردیم تا دانش‌آموزان با آمادگی بیشتر در این عرصه به رقابت بپردازند

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود