Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: انحراف وحشتناک پراید در بابل حادثه تلخی را برای اعضای یک خانواده رقم زد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل اعلام کرد: ساعت ۱۲:۲۱ ظهر امروز طی گزارش مردمی انحراف خودروی پراید در کنارگذر جنوبی بابل جنب پمپ بنزین رضازاده در محدوده روستای ارمک گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج، تکنسین‌های پایگاه‌های هتکه‌پشت، احمدچاله‌پی و گتاب را به محل حادثه Incident اعزام کرد که در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند.
این حادثه متاسفانه ۵ مصدوم در پی داشت که مصدومین یک مرد ۴۸ ساله، یک پسربچه ۸ ساله، یک زن ۴۲ ساله و دو خواهر دوقلوی ۵ ساله بودند.
تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل پس از اقدامات پزشکی و CPR، سه مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.
حال زن ۴۲ ساله، دختر بچه ۵ ساله و پسربچه ۸ ساله بسیار وخیم است که در حال حاضر در اتاق CPR بستری هستند، همه مصدومان اعضای یک خانواده بودند. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث خانواده پراید خونین بابل حوادث بابل یک خانواده اخبار بابل ایران روزنامه فیلم عکس من دستگیر شد مرد زن دختر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)