Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رییس جمعیت هلال‌ احمر کشور گفت: یک هزار و 350 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات در نوروز 97 در سراسر کشور به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش ایرنا علی اصغر پیوندی دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد راهیان نور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر کشور به عنوان یک نهاد امدادی، وظایف فرهنگی و اجتماعی بسیار زیادی نیز به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در مبادی ورودی شهرها یک هزار پایگاه فرهنگی اجتماعی توسط سازمان جوانان هلال احمر برپا شده تا بتوانند رفتار ترافیکی رانندگان را اصلاح و به مردم در کاهش خطرات و تسکین آلام کمک کنند.
وی ادامه داد:در طول چند ماه گذشته مشکلات متعددی از زلزله کرمانشاه و کرمان تا سقوط هواپیما را در کشور داشتیم که هلال احمر همواره به عنوان منجی و نخستین کمک کننده در رفع نیازهای مصدومان حضور داشته است.
پیوندی افزود: مشکلات در زمینه امداد و نجات و‌ مسایل فرهنگی و اجتماعی،با حضور و مشارکت و همراهی مردم محقق می شود.
'علی اصغر پیوندی ' رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر یک روزه خود به خوزستان از پایگاه های امداد و نجات و نوروزی و قرارگاه های راهیان نور اهواز دیدن و نشستی با استاندار خوزستان و اعضای جمعیت هلال احمر این استان برگزار کرد.
7158/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر پيوندي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی

ایسنا/خوزستان رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از ریزش منزل مسکونی در منطقه کوی ملت اهواز خبر داد.

شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

 وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی