Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور متوسط روزانه سه میلیون و 500 هزار نفر می توانند در ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل جاده ای عمومی سفر کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، عباس آخوندی عصر دوشنبه پس از بازدید و گفت و گو با مسافران و رانندگان در پایانه مسافری بیهقی در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی مناسب 900 هزار صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر مردم مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با صحبت هایی که با مردم، رانندگان و متصدیان عرضه بلیت داشتم، خوشبختانه بسیاری از مسافران بلیت های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه کرده بودند و امسال هیچگونه افزایش قیمتی نیز نداشتیم.
آخوندی بیان کرد: سیستم های هوشمند اتوبوس های حمل و نقل عمومی (سپهتن) روی همه اتوبوس های حمل و نقل جاده ای وصل است و رفتار رانندگان به صورت لحظه ای توسط این سیستم ها ضبط می شود.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: روی بلیت مسافران شماره تلفنی است و هر مسافری اگر مشکلی داشت می تواند در اسرع وقت با این شماره تلفن تماس و مساله خود را مطرح کند.
آخوندی تاکید کرد: میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی برای حمل و نقل عمومی کشور حدود 10 سال است و این نشان می دهد ناوگان مناسبی در اختیار ماست.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از بیست و چهارم اسفندماه آغاز شده است و تا چهاردهم فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*1108*3061*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آخوندي امور زيربنايي ناوگان مسافري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی، گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شهرکی در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار اظهار کرد: در ۱۱ روز گذشته با رشد ۲.۱ درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل ونقل جاده ای، برای تمام مقاصد، بلیت ها به صورت پیش فروش و روزفروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل ونقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری های پلاک عمومی استفاده کرده اند و ۹۵ هزار راننده حرفه ای هم در قالب ۲۵۰۰ شرکت مسافربری جابه جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته اند.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل ونقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده و تفاهم با تولیدکنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل ونقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوسرانی استان ها فعالیت خود را آغاز می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ درصدی جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی
  • ۷میلیون و ۶۰۰هزار نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابجا شدند
  • جابجایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • چند میلیون نفر به سفر نوروزی رفتند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی