Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:09:40 GMT

مطالبات چایکاران واریز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۳۵۶

رئیس سازمان چای کشور گفت: همه مطالبات چایکاران پرداخت شده است. ناطقان: به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور، محمد ولی روزبهان گفت: مبلغ ۶ میلیارد و ۵۹۰  میلیون تومان روز یکشنبه هفته جاری به حساب های چایکاران نزد بانک سپه واریز شد. به این ترتیب همه مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

وی افزود: بیمه فراگیر باغات چای نیز اجرایی شده و کلیه باغات چای با استفاده از تسهیلات صندوق حمایت از صنعت چای کشور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزبهان خاطر نشان کرد: بیمه فراگیر باغات چای با توجه به تفاهم نامه سه جانبه فی مابین سازمان چای کشور، صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور و اتحادیه تعاونی های چایکاران ( غنچه های طلائی شمال ) اجرایی شده است و کلیه باغات چای با استفاده از صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

منبع: مهر برچسب ها: چایکاران ، مطالبات ، واریز مطالبات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چایکاران مطالبات واریز مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف برزگر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلاچای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشانگر اهمیتی است که معظم له به نقش و جایگاه کارگران در تولید و اقتصاد کشور دارد.

وی توجه به جایگاه کار و کارگر را در اسلام با اهمیت توصیف کرد و گفت: بی شک تحقق شعار سال در گرو عزم جدی جامعه کارگری امکان پذیر است.

حجت الاسلام برزگر در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به پاکستان و امضای قرارداد همکاری میان دو کشور آن را راهبردی و در راستای تأمین منافع و مصالح دو کشور همسایه دانست.

امام جمعه موقت کلاچای با اشاره به آغاز برداشت محصول برگ سبز چای و لزوم حمایت دولت از چایکاران تصریح کرد: معتقدم قیمت برگ سبز چای باید متناسب با نرخ تورم سالانه افزایش یابد.

وی اضافه کرد: این شرایط موجب می‌شود تا چایکاران با رغبت مضاعف وارد عرصه کشاورزی شوند.

حجت الاسلام برزگر همچنین در ادامه مطالبی در خصوص نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراها و دوازدهم اردیبهشت هفته معلم ارائه کرد.

کد خبر 6089077

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری